۰۷ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی: طلایه‌دار عصر تلویزیون‌های جدید Ultra HD

در CES 2014، ال‌جی جدیدترین مجموعه از تلویزیون‌های خود را ارائه کرد؛ تلویزیون‌هایی که پیشرفته‌ترین و مبتکرانه‌تورین فناوری‌هایی را دارند که تاکنون بشر ساخته است. از آنجا که ال‌جی به عنوان ارائه‌دهنده اولین فناوری‌ها در بازار سابقه دارد، مجموعه جدید Ultra HDال‌جی را نیز باید به این مجموعه افزود.

ال‌جی از زمان پرده‌برداری از اولین تلویزیون 84 اینچ Ultra HD در دنیا در سال 2012 در صدر بازار Ultra HD بوده است و در این بازار سنگ بنا را چیده است. هم اکنون نیز هم در تقاضا و هم فناوری رشد چشمگیری داشته است. در حال حاضر، با اعمال بهبود در مجموعه خود با بالا بردن استانداردها، محصولاتی را ارائه می‌دهد که بهترین و هیجان‌انگیزترین تجربه Ultra HD را ارائه می‌دهند.

در این مطلب ما  سعی داریم نگاهی نزدیک‌تر به این شاهکار هنری در فناوری تلویزیون بیاندازیم و چشم‌اندازی به فواید و امتیازاتی داشته باشیم که این مجموعه با امکانات فوق‌العاه‌اش در سری تلویزیون‌های Ultra HD برای مشتریان فراهم می‌کند.

تمام اجزای تلویزیون Ultra HD کنونی ال‌جی بهبود و ارتقا پیدا کرده‌اند. مثلاً، استفاده از تلویزیون با webOS برای کاربران راحت‌تر و فارغ از پیچیدگی‌های تلویزیون‌های هوشمند معمول شده است و در همان حال، تجربه مشاهده وارد سطح جدیدی از کیفیت تصویر و گزینه‌های مشاهده سه‌بعدی پویا می‌شود.

بسیار ساده: یک تلویزیون هوشمند همین طور باید باشد

چیزی که در سال جدید برای ال‌جی هیجان‌انگیزتر است معرفی تلویزیون‌های Smart+ ال‌جی به عنوان جزء جدانشدنی است؛ تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی از پلت‌فرم ساده و ملموس تلویزیون هوشمند webOS برخوردارند. این پلت‌فرم هم اکنون توسط بسیاری از کارشناسان این صنعت مورد تحسین قرار گرفته است و ال‌جی نه تنها از نظر تجربه مشاهده، بلکه از جنبه لذت بردن از خود تلویزیون هوشمند نیز استانداردها را بالا برده است. در واقع، خیلی ساده است. باور ندارید؟ خودتان ببینید. پرنده لوبیایی آبی رنگ به نام بین برد (Bean Bird) آن قدر خوشحال است که شما را هم در شادی خود شریک می‌کند؛ این پرنده کاری می‌کند که شما باورش کنید و طرفدار پروپا قرص این پلت‌فرم هوشمند شوید.

۱ نظر

َAMIR.P ۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

آیا اندروید ۴٫۴٫۴ واسه G2 میاد؟ احتمالش هست که بیاد؟

یا احتمالش هست اندروید L واسه G2 بیاد؟

نظر دهید