۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

کمپین “ONLY ON OLED” ال‌جی؛ کمپینی برای وصل شدن به علائق شما

ارتباط با مصرف‌کنندگان برای جلب توجه آنها در یک محیط شلوغ و بی‌نظم بسیار مهم است. ال‌جی در ایالات متحده امریکا کمپینی به نام Only on OLED (به معنی: فقط در OLED) برای نمایش برتری تلویزیون‌های OLED خود به مصرف‌کنندگان برگزار کرده است.

این کمپین و استراتژی محتوایی ال‌جی را به عنوان شریک ضروری و انحصاری بزرگترین لحظه‌های سرگرمی قرار می‌دهد. کمپین “فقط در OLED” با تمرکز بر علاقه‌های اصلی مصرف‌کننده که انگیزه و معیار خرید تلویزیون هستند، دسترسی بی‌نظیر به رویدادها و لحظات منحصر به فردی را دارد که در تلویزیون‌های OLED ال‌جی بیشتر لذت می‌برد.

بخش‌های اصلی کمپین Only on OLED شامل یک سری مسابقه بازی زنده سلبریتی‌ها، فیلم کوتاه به سبک مستند با حضور ستاره‌های حرفه‌ای ورزشکار و تماشای انحصاری محتوای دیده‌نشده از برخی فیلم‌های مورد انتظار امسال است که فقط در برنامه کانال FOMO در تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی موجود است.

OLED-Gaming-02

پگی آنگ، معاون ارشد بازاریابی ال‌جی در ایالات متحده، گفت: «برنامه Only on OLED از نقاط سرگرمی مصرف‌کنندگان ما بهره می‌برد تا آنها را فراتر از فیلم واقعی، رویداد ورزشی یا بازی با رویدادهایی که قبلاً دیده نشده و محتوای پشت صحنه‌ای ببرد که بهترین تجربه در تلویزیون‌های OLED بوده‌اند.»

این کمپین هفته گذشته با اولین نمایش بازی LG OLED Ultimate Gaming Showdown با حضور دی‌جی خالد، ستاره مشهور و بازیگر مشهور جهانی، مگان فاکس، آغاز شد. این دو ستاره در یک نبرد رودررو در بازی فورتنایت (Fortnite) به مصاف هم رفتند که در تیم ورزش حرفه‌ای Evil Geniuses از Twitch Channel به صوررت آنلاین پخش شد.

OLED-Gaming-03

این رویداد زنده که بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشت، حول برتری بی‌نظیر LG OLED به عنوان بهترین تلویزیون برای بازی متمرکز بود. پوشش روابط عمومی در نشریات مربوط به سبک زندگی و بازی از مجله People و Hypebeast و مجموعه ای از فیلم‌های شوخ‌طبعانه در شبکه‌های اجتماعی با حضور فاکس و خالد عامل اصلی ایجاد حضور شرکت‌کنندگان بودند.

خالد و فاکس هر دو توسط جاستین “FearItSelf” کتس و ویلتون “Zews” پرادو که از استعدادهای Evil Geniuses هستند رهبری شدند. دوست مشهور فاکس، ماشین گان کلی نیز حضور غیرمنتظره‌ای داشت.

به دنبال این رویداد زنده، دارندگان تلویزیون ال‌جی به محتوای پشت صحنه به علاوه امکان تماشای رویداد درخواستی در برنامه انحصاری کانال FOMO ال‌جی دسترسی منحصر به فرد خواهند داشت. شرکت‌کنندگان و نبردهای آینده بازی در طول سال اعلام خواهد شد.

OLED-Gaming-04

علاوه بر این، کمپین Only on OLED تجربه‌های ورزشی و سینمایی انحصاری با حضور ورزشکاران ستاره و برخی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2021 را ارائه می‌دهد. این کمپین با برگزاری در فصل بهار دو فیلم کوتاه سفارشی با ستاره‌های حرفه‌ای فوتبال و بسکتبال ارائه می‌شود که طرفداران را پشت صحنه می‌برد؛ صحنه‌هایی برای یک نگاه اجمالی به داستان پشت صحنه هر بازیکن.

تابستان امسال، دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی به محتوای اختصاصی و منتخب منتشرشده امسال کمپانی برادران وارنر دسترسی خواهند داشت. جزئیات بیشتر در مورد این برنامه‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید