۰۱ خرداد ۱۴۰۰

ظهور تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی در صحنه‌های مجازی

تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگرهای دیجیتال (Digital signage) برای اکثر مردم تصاویر تابلوهای امتیاز غول پیکر استادیوم و تابلوهای تبلیغاتی مرکز شهر در بالای ساختمان‌ها را در ذهن تداعی می کند.

اما تابلوهای دیجیتال امروزی بسیار گسترده‌تر از اینها هستند و در طیف وسیعی از فضاها و موقعیت‌ها مانند نمایش زمان ملاقات در مطب پزشک، نرخ ارز در بانک‌ها و حتی آثار هنری متحرک در فضاهای عمومی استفاده می‌شود.

Digital-Connect_02
سازندگان پیشگام در این فضا همچنان به توسعه و بهبود پیشنهادات خود ادامه می‌دهند و محصولاتی تولید می‌کنند که حتی کیفیت تصویر بهتر، قابلیت استفاده بیشتر و نصب آسان‌تر (و ارزان تر) را از جمله مزایای دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این صنعت از ابتدای ابتلا به بیماری همه‌گیر کووید-19 افزایش علاقه و گرایش بیشتری به خود دیده است. به طوری که بسیاری از مشاغل به دنبال راه‌هایی برای برقراری ارتباط با افراد و درگیر کردن کارمندان و مشتریان هستند ضمن اینکه تعاملات رو در رو را محدود می‌کنند.

Digital-Connect_03

شرکت ال‌جی الکترونیکس، تامین‌کننده قابل اعتماد و قدیمی از محصولات مبتکرانه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال، نمایشگاه آنلاین و جدید خود با عنوان LG Digital Connect (DC) 2021 را که یک بستر اطلاعاتی بسیار مهم است 100 درصد به صورت مجازی اجرا می‌کند. این ویترین به مشتریان آینده و بازدیدکنندگان علاقه‌مند راهی تعاملی و بصری برای تجربه تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی با ویژگی های دقیق محصول، مشخصات فنی و سناریوهای مفید ارائه می‌دهد.

Digital-Connect_04

بازدیدکنندگان با ورود به نمایشگاه آنلاین LG DC 2021 خود را در یک سالن تجربه می‌یابند که در آن محصولات با ویژگی‌های مشابه برای اکتشاف راحت در یک گروه قرار می‌گیرند. هر بخش دارای یک منطقه مجازی است؛ یعنی جایی که تصاویر دقیق سه بعدی از محصولات را می‌توان در انواع مختلف موقعیت‌ها مشاهده کرد. علاوه بر محیط‌های مجازی مسکونی، آموزشی و هتل‌داری، سناریوهای جدیدی برای سال 2021 نیز اضافه شده است؛ سناریوهایی نظیر ایستگاه پخش، فضای ارائه، استودیوی تولید محتوا، فروشگاه خرده‌فروشی لوکس، استادیوم ورزشی و مترو.

Picture13

این نمایشگاه مجازی نشان می‌دهد که چگونه تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگرهای دیجیتال ال‌جی برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مناسب است و تقریباً در هر شرایطی می‌تواند ارزش افزوده داشته باشد. به عنوان مثال، ال جی نمایشگاهی را برای هر سناریوی استفاده در استادیوم مدرن و پیشرفته امروزی ارائه می‌دهد که همه از طریق یک محصول جامع مدیریت پایه و ابری قابل اتصال و کنترل هستند. ال‌جی، اعم از قسمت تماشاگران عمومی، کانکس، اتاق کلوپ یا جعبه شرکتی، محصولات مناسبی برای هر مکان دارد: مثل تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال LED، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و شفاف OLED یا مواردی در این بین.

Digital-Connect_06

تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و شفاف OLED الجی برای غرفه‌های پخش در مسابقات ورزشی زنده یا استودیو برای نمایش نیمه وقت ایده‌آل است زیرا می‌تواند آمارهای مربوطه و پروفایل‌های بازیکن را بدون هر اختلالی در پس‌زمینه نشان دهد. نمایشگرهای LG LED Bloc با پیکسل‌های 1.25 میلی‌متری و پردازنده هوشمند آلفا 7 یا α7 برای نمایش مجدد به هواداران در ورزشگاه مناسب است زیرا تصاویر واضح با رنگ و کنتراست واقع گرایانه‌ای نشان می‌دهد.

Digital-Connect_07-e1621305189751

محصولات ال‌جی همچنین مناسب مراکز توجیهی اجرایی است – فضاهای اختصاصی که در آن شرکت‌ها می‌توانند مستقیماً با مشتریان درگیر شوند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. درهای کشویی اتوماتیک با الگوریتم شفاف OLED ال‌جی با ورود مهمان به فضا اولین احساس قدرتمند را به شما ارائه می‌دهند، حتی پیام‌های شخصی‌سازی شده را برای احساس استقبال بیشتر از آنها به نمایش می‌گذارند.

Digital-Connect_08

نمایشگرهای تبلیغاتی LG MAGNIT و LG LED Bloc برای نصب و مدیریت آسان و کیفیت تصویر عالی طراحی شده‌اند و به همان اندازه خوب به نظر می‌رسند. بنابراین، گزینه های بسیار خوبی برای برقراری ارتباط بصری با مشتریان هستند.
تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ابتکاری ال‌جی می‌تواند احساس انحصار بازدیدکننده در فروشگاه‌های برند لوکس را افزایش داده و یک بستر تبلیغاتی بی‌نظیر را ارائه دهد که در طول روز کاری توجه هر مسافر را جلب می‌کند.

Digital-Connect_09-600x338

ال‌جی با نمایشگرهای پیشرفته و شاهکار مناسب برای چندین مکان و کاربری با نصب و پیکربندی آسان، همچنان در خط مقدم بازار نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ایستاده است.

Digital-Connect_10

بازدیدکنندگان در نمایشگاه آنلاین LG Digital Connect 2021 می‌توانند تور مجازی شخصی خود را تجربه کنند تا ببینند بهترین و مناسب‌ترین محصولات برای نیازهای آنها کدام است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید