۱۹ بهمن ۱۳۹۲

40 روز مانده به عید!

بهترین هدیه ال‌جی برای شما یک تبلت یا بهتر بگوییم G Pad 8.3 است.

قدرت بی‌پایان محاسباتی این تبلت ال‌جی از ماه اکتبر تاکنون تحسین بسیاری را برانگیخته است.

اگر تاکنون یکی از این تبلت‌ها را خریده‌اید، حتماً متوجه تمایز آن با دیگر تبلت‌ها شده‌اید؛ نمایشگر این تبلت، مانند خیلی از تبلت‌ها 7 اینچ، کوچک و ناامیدکننده نیست و مثل تبلت‌های 10 اینچ نیز بزرگ و پرزحمت نیست. نمایشگر 8.3 اینچ ملموس از نظر Goldilocks Zone بی‌عیب‌ونقص‌ترین ابعاد را دارد.

ممتاز بودن ال‌جی G Pad 8.3 فقط در ابعادش خلاصه نمی‌شود. تبلت ال‌جی، با برخورداری از قاب آلومینیوم و ملموس شیک، طراحی زیبایی هم دارد. نظیر این ابعاد و این کیفیت ساخت را در تبلت‌های زیادی در بازار مشاهده نمی‌کنید. اما تنها این نیست؛ نسبت تصویر 16:9 با نمایشگر 1200×1900 مشاهده فیلم‌های HD را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اما سخت‌افزار بدون وجود نرم‌افزار هیچ است. تبلت G Pad ال‌جی با سیستم‌عامل اندروید 4.2.2، پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 600 عرضه می‌شود و عملکرد روان و ملموسی را برای دسترسی به بهترین و بی‌انتهاترین امکانات در فروشگاه مجازی Google Play میسر می‌کند.

ال‌جی در این تبلت قابلیت KnockOn (ضربه به صفحه برای بیدار شدن) خود و بسیاری از قابلیت‎های Q را به نمایش می‌گذارد؛ مانند QPair و QRemote (تبدیل تبلت به کنترل از راه دور تلویزیون یا ست‌تاپ‌باکس) و Qslide (شما می‌توانید چندین برنامه را با هم در صفحه‌های کوچکتر برای پیمایش آسان باز نگه دارید).

ال‌جی G Pad 8.3 با حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه می‌شود اما این تبلتی است که برای شما یک قابلیت شگفت‌انگیز نیز دارد: درگاه میکرو اس‌دی. درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی تا 64 گیگابایت امکان افزودن حافظه را میسر می‌کند. تعداد بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌هایی که شما را از سفر شمال تا جنوب ایران هفته‌ها سرگرم می‌کنند بسیار است.

چند روزی به عید نمانده! چشم بگذارید این روزها هم سپری می‌شود. نمی‌خواهد منتظر عیدی مامان‌بزرگ‌ها و بابابزرگ‌های مهربون تا موقع تحویل سال بمانید. همین حالا خودتان عیدی خودتان را آماده کنید.

مطمئن باشید اگر به خودتان اهمیت می‌دهید، در کیفیت، اندازه، قدرت پردازشگر و ارزشی که این تبلت برای شما ایجاد می‌کند اشتباه نخواهید کرد.

ال‌جی G Pad 8.3 از زبان اعداد:

  • نمایشگر: 8.3 اینچ 1200×1920 (273 پیکسل در اینچ) IPS
  • پردازنده: چهارهسته‌ای  1.7گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon 600
  • ابعاد: 216.8×126.5×8.3 میلی‌متر
  • وزن: 338 گرم
  • باتری: 4600 میلی‌آمپر
  • RAM:  دو گیگابایت
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت (قابل ارتقا تا 64 گیگابایت با کارت حافظه میکرواس‌دی)
  • سیستم‌عامل: اندروید 4.2.2 (Jelly Bean)
  • امکانات ارتباطی: بلوتوث 4، Miracast، GPS و QPair
  • دوربین: 5 مگاپیکسل

۳ نظر

فري ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی جان اگه ما پولشو داشتیم میخریدیم.نیازی به یاداوری نبود…

saeed amiri ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من چند هفته ای هست که این تبلت را خریدم.خیلی تبلت با کیفیتی است بخصوص صفحه نمایش آن و می خواستم بدونم ایا آندروید ۴.۴ برای آن عرضه می شود؟

مرتضی ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

اگر سیم کارت میخورد با قابلیت تماس و پیام و جی پی آر اس و تری جی… یک لحظه در خریدش درنگ نمی کردم. امیدوارم ورژن سیم کارت خورش را زودتر ارایه کنه. البته بدون افزایش قیمت.

نظر دهید