۱۹ آبان ۱۳۹۴

نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچیک و نه خیلی ضخیم!

ال‌جی G Pad 8.3 کاربری آسانی دارد و به راحتی قفل آن باز می‌شود. با G Pad 8.3 می‌توان به همه چیز متصل شد.

ال‌جی تبلتی را ساخته‌ که مناسب شما طراحی شده است. در این تبلت، وضوح باورنکردنی تصویر در نمایشگر Full HD IPS را تجربه کنید. این اولین نمایشگر در ابعاد 8 اینچ است.

تبلت G Pad 8.3 درست اندازه جیب شماست و به راحتی قابل حمل است. قاب باریک 8.3 میلی‌متر بهترین و راحت‌ترین اندازه برای گرفتن با یک دست و عملکرد آسان است. حاشیه این تبلت تقریباً صفر و لبه به لبه است و می‌توانید از حداکثر فضای نمایشگر لذت ببرید.

نمایشگر 8.3 اینچ هم به اندازه کافی بزرگ است و هم کار کردن با آن راحت و هم قابلیت حمل آسانی دارد. عملکرد کشویی برای دسترسی راحت‌تر به برنامه‌های کاربردی و انجام سریع‌تر وظایف طراحی شده استو

قابلیت Quick Memo بخش‌های دلخواه از تصویر را با Net Capture برش می‌زند.

قابلیت Qslide تا 3 برنامه کاربردی متفاوت را از هر جا و در هر زمان کنترل می‌کند تا بتوانید بر روی تبلت قابلیت چندوظیفگی راحتی را تجربه کنید.

اتصال یکپارچه را با QPair تجربه کنید. شما می‌توانید دستگاه‌ها را به هم متصل کنید تا تجربه یکپارچه و ساده‌ای داشته باشید. با این قابلیت می‌توانید از تمامی تماس‌ها و پیام‌های دریافتی مطلع شوید و هرگز چیز مهمی را از دست ندهید. برنامه‌های کاربردی که اخیراً استفاده کرده‌اید بر روی گوشی که به آن تغییر داده‌اید نمایش داده می‌شود.

قابلیت QPair کمک می‌کند که از تلفن خود به عنوان دستگاهی برای اتصال به اینترنت استفاده کنید و از اینترنت تلفن همراه خود در تبلت G Pad 8.3 لذت ببرید.

خاطراتی که با Quick Memo خلق کرده‌اید در تلفن همراه شما به صورت یکپارچه ذخیره می‌شود.

ال‌جی G Pad 8.3 درست همانی است که می‌خواهید.

۲ نظر

توحید منصوربخت ۲۵ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام عزیزان . این تبلت رو دارم و واقعا عااااالیه . خیلی وقته منتظر اومدن لالی پاپ براش هستم اما هنوز نیومده . میشه لطف کنین بگین لالی پاپ کی میاد برای این تبلت فوق العاده ؟؟؟

توحید منصوربخت ۲۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

لطفا پاسخ بدین عزیزان

نظر دهید