۲۰ آبان ۱۳۹۴

21 جایزه ابتکار از CES 2016 برای ال‌جی الکترونیکس

ممتاز بودن و برتری ال‌جی در زمینه طراحی و ابتکار در هفت بخش شناخته شد؛ تلویزیون 77 اینچ 4K OLED ال‌جی عنوان “برترین ابتکار سال 2016” را کسب کرد.

سئول، 11 نوامبر 2015- انجمن فناوری مشتری (CTA)، که قبلاً با نام CEA شناخته می‌شد، برتری ال‌جی الکترونیکس در طراحی و فناوری را در 21 محصول مبتکرانه تأیید کرد و قرار است این محصولات در CES 2016 در لاس‌وگاس، از 6 تا 9 ژانویه 2016، به نمایش گذاشته شوند. ال‌جی جایزه افتخارآمیز ابتکار را از CES در 10 بخش بسیار رقابتی دریافت کرد: لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر، سخت‌افزار و قطعات کامپیوتر، فناوری قابل دسترسی، خانه هوشمند، نمایشگرهای ویدئویی، هدفون، فناوری‌های پوشیدنی، هدست‌های بی‌سیم و لوازم جانبی بی‌سیم برای دستگاه‌های همراه.

 برندگان جایزه ابتکار از CES 2016 شامل تلویزیون پیشرفته و ممتاز 77 اینچ 4K OLED ال‌جی در 2016، گوشی هوشمند و جدید ال‌جی V10 و ماشین لباسشویی TWIN Wash ال‌جی با ماشین لباسشویی SideKick در قسمت پایین می‌شود. این چهارمین سال متوالی است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی و تلفن‌های هوشمندش جایزه ابتکار را از CES دریافت می‌کنند. دیگر محصولات برنده ال‌جی در CES عبارت‌اند از: تلویزیون 4K OLED و 4K LCD/LED، لوازم خانگی و موبایل‌ها و لوازم جانبی که در 5 ژانویه در طول برگزاری نمایشگاه CES 2016 اعلام خواهد شد.

ویلیام چو، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «ال‌جی به تحقق شعار “ابتکار برای زندگی بهتر” متعهد است و جوایز ابتکار ما از CES 2016 در 10 بخش نشان می‌دهد که ما به تعهدات برند خود پایبندیم. از تلویزیون‌های پیشرفته و انقلابی OLED ما تا سیستم خارق‌العاده TWIN Wash و هر چیزی که بین آنهاست، ال‌جی به تولید محصولاتی که زندگی مشتریان را ساده‌تر می‌کند ادامه خواهد داد. ما منتظر معرفی محصولات جدید خود در ماه ژانویه در CES هستیم.»

مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی فناوری را به بعد کاملاً جدیدی از تلویزیون ارتقا داده است. تلویزیون 77 اینچ 4K OLED ال‌جی، که عنوان بهترین ابتکار از CES 2016 برای نمایشگرهای ویدئو دریافت کرده است، توسط هیئت داوران به عنوان شاهکاری خارق‌العاده در طراحی و مهندسی مدرن از محصولات دیگر متمایز شد. فناوری انقلابی نمایشگر OLED علاوه بر جلوه‌های زیباشناسی در طراحی، از قابلیت ممتاز HDR برخوردار است و کیفیت تصویر استثنایی، با سیاهی محض و رنگ‌های باورناپدیز، حتی در زوایای دید عریض، ارائه می‌دهد. سیاهی محض در تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلیل نسبت کنتراستی است که 200 بار عمیق‌تر از نسبت کنتراست موجود در یک پنل LCD است و رنگ‌ها را طوری جان می‌دهد که قبلاً هرگز ممکن نبوده. از محصولات دیگر ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی که برنده جایزه ابتکار از CES شده‌اند پروژکتور جدید و پیشرفته، مانیتور فوق عریض یا UltraWide و محصولات ممتاز لپ‌تاپ سبک‌وزن  هستند که بر پایه موفقیت مدل‌های قبلی ساخته شده‌اند.

جوایز ابتکار CES که توسط CTA پشتیبانی می‌شود و انجمن طراحان صنعتی امریکا آن را تقدیر می‌کنند پیشرفت‌های محصولات در طراحی و مهندسی فناوری را پررنگ می‌کند. جایزه ابتکار CES هر سال توسط هیئتی از طراحان صنعتی مشهور، مهندسان و خبرنگاران انتخاب می‌شود که بر اساس معیارهای گوناگون شامل ارزش کاربر، زیباشناسی، طراحی مبتکرانه، کیفیت و همساز بودن با کیفیت زندگی در مورد محصولات قضاوت می‌کنند.

ال‌جی مفتخر است که تاکنون بیش از 170 جایزه ابتکار از CES را از زمان عرضه رسمی محصولات برند ال‌جی در CES 2004 دریافت کرده است.

۱ نظر

mkalhor ۲۳ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

تبریک به ال‌جی

نظر دهید