۰۱ دی ۱۳۹۴

تبلت جدید ال‌جی مجهز به قلم و پورت یو‌اس‌بی معرفی شد

ال‌جی G Pad II 8.3 LTE یک تبلت اندروید جدید است که به قلم و پورت یواس‌بی تجهیز شده.

با معرفی G Pad II 8.3 LTE بار دیگر خانواده جی‌پد ال‌جی بزرگ می‌شود. این تبلت که منحصراً برای کره معرفی شده است با سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 اجرا می‌شود و از نمایشگر 8.3 اینچ 1200×1920 پیکسل برخوردار است؛ این یعنی یک گام فراتر از نمایشگر 8 اینچ در G Pad II 8.0 که کیفیت 800×1280 پیکسل دارد. علاوه بر این، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل است. این تبلت جدید پردازنده هشت‌هسته‌ای Snapdragon 615 ، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، کارت حافظه میکرو اس‌دی و باتری 4800 میلی‌آمپر دارد.

همان طور که حدس زدید تبلت G Pad II 8.3 LTE از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا از آن در شبکه اپراتور +LG U استفاده کنید. اما قابلیت‌های این تبلت به اینجا ختم نمی‌شود؛ ال‌جی G Pad II 8.3 LTE از پورت استاندارد USB 2.0 برخودار است که به شما امکان اتصال لوازم جانبی را می‌دهد. اگر حس می‌کنید قادرید چیزی تولید یا خلق کنید، می‌توانید این قابلیت را با برنامه‌های آفیس جفت کنید. جی‌پد جدید ال‌جی به قلم مجهز است. پس می‌توانید هر وقت که حوصله نداشتید اطلاعات را با قلم بنویسید.

تبلت G Pad II 8.3 LTE ماه آینده در بازار کره عرضه می‌شود. این طور که به نظر برسد این محصول نسخه به‌روزشده و ارتقا یافته G Pad II 8.0 ال‌جی است که امکانات آن پیشرفته‌تر شده است: نمایشگر بزرگتر، پردازنده سریع‌تر، رم بیشتر و دوربین پشت بهتر. علاوه بر این، تبلت G Pad II 8.3 LTE اولین تبلت اندروید است که با قلم کار می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید