۱۰ اسفند ۱۳۹۲

مروری بر ال‌جی موبایل و عملکردش در 2013

شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی یک مبتکر و خالق گرایش در صنعت ارتباطات جهانی موبایل است. گوشی‌های مشتری‌محور ال‌جی، شامل مدل‌های پرچمدار سری پیشرفته G، از امکانات متمایز، طراحی ارگونومیک و تجربه کاربری ملموسی برخوردار است که تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. ال‌جی تحول موبایل را با فناوری‌های بسیار رقابتی و اصلی خود در عرصه نمایشگر، باتری و دوربین و از طریق همکاری راهبردی با پیشگامان برجسته صنعت به جلو سوق می‌دهد. این شرکت با افزایش قابلیت ارتباط بین دستگاه‌ها، یعنی بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و بسیاری از لوازم خانگی و محصولات الکترونیک قابل حمل، به تعهدات خود در ایجاد عصر همگرایی واقعی پایبند خواهد ماند.

عملکرد ال‌جی در 2013

2013 سالی قوی برای ال‌جی بود. این گوشی چندین دستاورد مهم را ثبت کرد و جایگاه خود را در بازار ارتباطات موبایلی محکم و استوار کرد. ال‌جی بار دیگر خوشنامی خود را به عنوان نیرویی مهم در فناوری‌های اصلی موبایل در حال حاضر و در آینده ثابت کرد. مشتریان و ناظران صنعت این شرکت را برای معرفی دستگاه‌های متمایزش، که سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند، طراحی متحولانه و تجربه کاربری راحتی دارد، ستوده‌اند.

ال‌جی با تشخیص موفقیت‌آمیز نیازهای مشتریان در سراسر جهان و برآورده کردن آنها از طریق راهبردهای خاص برند بازار خود را بهبود بخشیده است. هر سری از محصول بر جنبه‌های مختلف فناوری‌های موبایلی پیشرفته شرکت تأکید دارد و در خور بخش خاصی از بازار ایجاد شده است. ثابت شده است که این رویکرد متمایز برای ال‌جی خیلی مؤثر بوده، فروش را افزایش داده و خوشنامی برند را در سراسر جهان تقویت کرده است.

سری G، مجموعه گوشی‌های پرچمدار و پیشرفته ال‌جی، یک علامت تعجب در جلوی توانایی شرکت برای عرضه محصولات مبتکرانه و مشتری‌محور می‌گذارد. با ترکیب فناوری‌های پیشرفته و مفاهیم کاربرمحور، ال‌جی G2، G Pro، G Pad 8.3 و G Flex از موفقیت بزرگی در بازار پیشرفته موبایل لذت بردند.

ال‌جی G2 به عنوان یک گوشی‌ هوشمند پرچمدار شناخته شد. این گوشی در آگوست 2013 معرفی شد و به عنوان ابرگوشی قدرتمندی شناخته شد که تاکنون ساخته شده است. ال‌جی G2 به طور گسترده‌ای برای ایجاد معیاری جدید در صنعت گوشی هوشمند مورد تحسین قرار گرفت. حتی قبل از عرضه رسمی، G2 به خاطر طراحی متمایز و ارگونومیک، عملکرد قوی و امکانات منحصر به خود تشویق شد. بسیاری از رسانه‌ها از ال‌جی G2 به عنوان گوشی سال یاد کردند و از CES 2014 نیز جایزه برترین نوآوری را از آن خود کرد.

۵ نظر

saeed ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

ساختن گوشی گردن کلفت مهم نیست
پشتیبانی و دادن اپدیت مهمه که هنوز اپدیتی برا گوشی ۱.۵ میلیونی من نداده

حسین ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
تاریخچه تلفن های همراه ال جی در ایران به چهار دوره زمانی قابل تقسیم بندی است
۱- سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۹ در این دوره یکی از شرکای ال جی در ایران یعنی شرکت مادیران که با همکاری ال جی و با نام گلد استار اولین مانیتور CRT را در سال ۱۳۷۲ و اولین مانیتوز LCD ساخت ایران را در سال ۱۳۷۷ را روانه بازار کرده بود اقدام به تولید و توزیع تلفن های همراه ال جی نمود در آن زمان بعلت کمبود آنتن های موبایل و وجود نقاط کور آنتن دهی خوب مهمترین عامل انتخاب مشتری بود طبیعتا در این دوره با توجه به تامین تجهیزات همراه اول توسط شرکت فنلاندی نوکیا و سازگاری کامل این تجهیزات با گوشیهای نوکیا که عنوان نخست تولید جهانی موبایل را در اختیار داشت گوشیهای ال جی به لحاظ قدرت کمتر آنتن دهی با اقبال بازار مواجه نشد علی رغم زیبائی برخی از مدلها مانند آبنبات
۲ -سال۱۳۸۹ شرکت یاس بعنوان دومین شریک تجاری ال جی وارد بازار شد
۳- در تابستان ۱۳۹۱ شرکت مانا تل بعنوان سومین شریک تجاری ال جی وارد بازار شد این شرکت با تبلیغات محیطی در مراکز فروش موبایل مانند پاساژ علاعدین شناخته شده است
۴ – ورود مستقیم ال جی به بازار ایران با راه اندازی دو مرکز فروش در پاساژ قائم میدان تجریش و پاساژ علاعدین با تبلیغات و هیاهوی گسترده با انتخاب آقای بنیامین دارمی بعنوان مدیر فروش برای اینکه بتواند موفقیت فروش ال جی در بازار تلوزیونهای هوشمند و سه بعدی ال جی را بار دیگر در بازار موبایل تکرار نماید اختصاص بخشی از نمایشگاههای صوتی و تصویری ال جی برای معرفی و فروش گوشیهای هوشمند و تبلت های ال جی از مهمترین اقدامات آقای دارمی در این بخش به شمار می رود تبلیغات گسترده فقط در مورد یک محصول یعنی G2 که گل سرسبد گوشیهای ال جی به شمار می رود و کم توجهی به معرفی سایر گوشیها تا چند هفته قبل را میتوان نقطه ضعف آقای دارمی در دوره جدید فعالیت ایشان بر شمرد که بنظر می رسد با افزایش تبلیغ بر روی گوشیهای در رده متوسط قیمت مانند L7 دو سیم کارت و ارزان قیمت L4 دو سیم کارت در هفته های اخیر بنوعی در صدد جبران این نقیصه بر آمده باشد به هر حال تغییر نگرش مردم نسبت به یک گروه از محصولات یک برند قطعا زمان بر است از اقدامات خوب دیگر صورت گرفته ایجاد مراکز معرفی محصول و عرضه محصول در نمایندگیهای همراه اول می باشد همانگونه که بسیاری از سرویس دهندگان خدمات موبایل نام خود را بر روی گوشیهای عرضه شده هک می کنند و مثلا برخی از گوشیها با آرو سرویس دهنده VODAFONE حتی در بازار ایران موجود است و یا در برخی از گوشیهای سامسونگ عرضه شده در نمایندگیهای همراه اول آرم و نام همراه اول نقش بسته بنظر می رسد چنین اقداماتی می تواند بر فروش تلفن های هوشمند ال جی در ایران تاثیر گذار باشد در کنار آنهم باید بر تنوع محصولات در بازار ایران افزود نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید

saeed ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

منم با نظر دوستمون موافقم آپدیت مهمتر از ساختن خود گوشیه گه متاسفانه ال جی ضعیف داره عمل میکنه من optimus g دارم هنوز نمیدونم کیت کت میاد نمیاد !!

ali ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

پس آپدیت هایی که گفته بودین چی شد؟
چرا حتی یه برنامه زمانی هم اعلام نمیکنین؟مثلا بعد ۱۰ سال!!!

hamed ۱۹ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

تفاوت نسخه های d801, d802 چیه ؟؟

نظر دهید