۱۰ اسفند ۱۳۹۲

بهترین برنامه‌های کاربردی برای یک روز بارانی

خشک ماندن و خیس نشدن در یک روز بارانی یعنی نشستن در کنج خانه! اشکالی ندارد؛ زندگی که تمام نشده است. می‌توانید با برنامه‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم، یک روز بارانی زیبا را در منزل، البته بدون خیس شدن، تجربه کنید:

بزرگترین ماهی مال شماست

می‌گویند روزهای بارانی بهترین روز برای ماهیگیری است. اما آیا واقعاً همین طور است؟ چه کسی دلش می‌خواهد یک جا آرام و بی‌حرکت در انتظار ماهی بنشیند و خیس شود؟ در عوض، می‌توانید با برنامه Big Fish روی کاناپه لم دهید و هیجان ماهیگیری را تجربه کنید. فقط یک چیز را در نظر داشته باشید… اگر عادت دارید چیزی که صید می‌کنید را نوش جان فرمایید، همین الان ممکن است گرسنگی به مغز شما فشار بیاورد.

بزنید به هدف

رفتن به امکان تفریحی هم یعنی خیس شدن! به جای آن، خودتان جو مکان تفریحی مورد علاقه‌تان را در منزل ایجاد کنید؛ این کار هزینه زیادی ندارد زیرا فقط به چند برنامه کاربردی برای سرگرم ماندن احتیاج دارید. بازی Wildlife Dart یکی از همان بازی‌هاست و همان طور که از نامش پیداشت در جنگل و توسط شامپانزه‌ها اجرا می‌شود.

این باران کی بند می‌ِآید؟

برای اطلاع از زمان توقف باران باید مرتب از جایتان بلند شوید و از پنجره بیرون را نگاه کنید؛ یعنی از کاری که انجام می‌دادید دست بکشید یا از پای تلویزیون بلند شوید. دیگر نگران نباشید! برنامه هواشناسی AccuWeather به شما می‌گوید که هم اکنون هوا چگونه است و چگونه خواهد شد. پس سرجای خود بنشینید.

رد بول به شما بال میده

البته خیلی‌ آدم‌های عجیب و غریب هم هستند که به خیس شدن اهمیت نمی‌دهند و عاشق هوای بارانی هستند. این عده افراد همان‌هایی هستند که طرفدار Red Bull TV هستند. آنها در این برنامه کاربردی ترفندها و مهارت خود را در بسیاری از ورزش‌های هیجانی نشان می‌دهند و انجام این بازی‌ها تحریک می‌شوند به دل باران بزنند و بازی‌های واقعی را تجربه کنند.

برنامه‌های آخر هفته در دوبی

همه جا که باران نمی‌بارد. دوبی یکی از شهرهایی است که اصلاً باران ندارد. پس اگر می‌خواهید از شرایط جوی بد فرار کنید، کاملاً حق دارید. با برنامه کاربردی Time Out در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، که یک راهنمای سفر است، می‌توانید از همه چیز باخبر شوید.

۲ نظر

حسین ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
برنامه های کاربردی تلوزیونهای ال جی در ایران به زبان فارسی و با نمونه تلوزیونهای عرضه شده در سایر کشورها متفاوت و با فرهنگ ایران سازگاری دارد با توجه به اینکه بروشور کامل برنامه های کاربردی تلوزیونهای ال جی عرضه شده در ایران در نمایشگاههای ال جی بطور رایگان عرضه می شود میتوانید در چند بخش متوالی نسبت به معرفی این برنامه های کاربردی ولو با اسکن همین بروشور اقدام فرمائید
موفق باشید .

مهدی ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

به جای این برنامه ها اسکایپ و گوگل مپ رو فعال کنین
و یا یه برنامه کاربردی مثل Irangate TV قرار بدین

نظر دهید