۳۰ بهمن ۱۳۹۳

یک عیدی برای آنهایی که عاشق گجت هستند

حتماً اطراف شما عزیزانی که عاشق گجت هستند زیاد است و با نزدیک شدن عید شما باید نام آنها را به فهرست خود برای خرید عیدی اضافه کنید.

لابد با این همه تحول در فناوری و پیشرفت‌های مختلف نمی‌دانید چه چیزی را انتخاب کنید! ما در اینجا چند پیشنهاد خوب و ارزان‌قیمت برای شما داریم.

برای طرفداران مد: ساعت هوشمند ال‌جی G Watch R

ال‌جی G Watch R هوشمند، قوی و شیک است و حسگر PPG دارد؛ بدین معنی که ضربان قلب شما را می‌خواند و شما را از سلامتی‌تان بیشتر آگاه می‌کند. به گفته وب‌سایت Android Authority، این بهترین جایی است که می‌توانست Android Wear در آن به کار رود. ال‌جی G Watch R تقریباً هر چیزی که پتانسیل یک ساعت هوشمند باشد و کاربر لازم داشته باشد را دارد. یک طراحی جذاب و خیره‌کننده، کیفیت ساخت عالی، عملکرد روان، بهترین نمایشگر P-OLED و از همه مهم‌تر یک باتری فوق‌العاده بی‌نظیر. اصلاً شاید چیزی در مورد این ساعت هوشمند وجود نداشته باشد که شما از آن خوشتان نیاید.

برای آنهایی که همیشه در رفت‌و‌آمد هستند: هدست ال‌جی Tone Ultra

این هدست‌ها همه جا هستند. نه تنها کیفیت صدای عالی دارند بلکه سروصدای اضافی را به بهترین نحو از بین می‌برند. تناسب این هدست‌ها برای انداختن به دور گردن طوری است که همیشه ثابت هستند و روی گوش‌های شما هم به خوبی گیر می‌کنند. به گفته وب‌سایت Cnet، ال‌جی Tone Ultra HBS-800 یک هدست استریوی بلوتوث است که نسبت به مدل‌های قبلی Tone طراحی بهتری دارد و استفاده از آن خیلی راحت است. این هدست بهترین صدا را با باس بیشتر و وضوح بهتر و عمر باتری خوب ارائه می‌دهد؛ مخصوصاً وقتی که قابلیت حذف نویز در حالت خاموش یا غیرفعال باشد.

برای بچه‌ها یا بزرگترهایی که شیفته فیلم هستند: تبلت ال‌جی G Pad 8.3

با یک نمایشگر مقاوم از نوع Full HD، این تبلت همراهی مناسب برای آنهایی است که دوست دارند هر جا هستند بازی کنند و فیلم تماشا کنند؛ انگار همراهی مناسب برای تمامی جاده‌های سفر هستند. به گفته Laptop Mag، ال‌جی G Pad 10.1 هم یک تبلت ارزان‌قیمت 10 اینچ است که توجه همه را با قیمت مناسبش جلب می‌کند؛ قیمتی معادل نصف قیمت محصولات اپل و سامسونگ.

۱ نظر

امیر ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.
ممکنه لطفا قیمت این ۳ محصول رو هم بنویسد؟
ممنون

نظر دهید