۳۰ بهمن ۱۳۹۳

استقبال از LG Display در CES 2015

در نمایشگاه CES 2015، که بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک در دنیا است، مردم به فناوری‌هایی چشم دوخته بودند که تخیلات را به واقعیت تبدیل می‌کردند.

فناوری نمایشگر، از جمله فناوری‌های خاصی بود که LG Display به نمایش گذاشت و با درخشش نوآوری خود نوید از عرضه در آینده‌ای نزدیک را می‌داد. در اینجا می‌خواهیم گوشه‌ای از تحسین‌هایی که LG Display به خاطر فناوری‌های بی‌رقیبش از مطبوعات بین‌المللی دریافت کرد را به شما نشان دهیم.

یک گام به پیش: نمایشگر OLED با فناوری خمیدگی پویا (Active Bending)

شرکت LG Display با پرده‌برداری از موبایل دولبه خود با نمایشگر OLED پلاستیکی و فناوری خمیدگی پویا توجه بسیار زیادی را در غرفه‌اش به خود جلب کرد و هیاهویی در نمایشگاه ایجاد کرده بود.

–         وب‌سایت Cnet: شرکت LG Display یک گام جلوتر از همه با این تبلت دولبه.

–         وب‌سایت The Verge: Note Edge را فراموش کنید! این محصول LG Display از هر دو طرف خم می‌شود.

 

این یک نمایشگر واقعاً منعطف است!

فبلت منحنی P-OLED تحسین‌های زیادی در CES 2015 دریافت کرد که باید ذکر شود. ال‌جی G Flex 2 با وضوح عالی و طراحی بهبود یافته مورد توجه جمعیت کثیری از طرفداران فناوری واقع شد که چشم به ظهور پدیده‌ای جدید در صنعت موبایل دوخته بودند.

–         وب‌سایت TechRepublic: با اینکه ال‌جی G Flex 2 قوس 23 درجه دارد اما صفحه‌نمایش‌های OLED پلاستیکی LG Display می‌توانند بسیار فراتر از آن خم شوند.

–         وب‌سایت Hot Hardware: ال‌جی G Flex 2 مشاهده‌ای وسوسه‌انگیز ازچیزی را ارائه می‌دهد که در سال‌های پیش رو سر راه ما قرار خواهد گرفت.

 

وضوح اعجاب‌انگیز OLED و کنتراست شگفت‌انگیز HDR

یکی از گزارشگرانی که در غرفه LG Display در حال تماشای یک ویدئوی نمایشی در تلویزیون OLED بود گفت: “من مجبورم عینک آفتابی‌ام را به چشمم بزنم چون تا به حال تصویری به این وضوح ندیده‌ بودم.” در CES امسال، شرکت LG Display ثابت کرد از زمانی که فناوری HDR با کنتراست بالا در نسل آینده نمایشگرهای OLED به کار رفته چقدر فناوری تلویزیون تغییر کرده است.

–         وب‌سایت Cnet: تلویزیون OLED HDR ال‌جی بهترین تلویزیون نسل آینده است.

در این مطلب، صفحه‌نمایش تلویزیون OLED با فناوری HDR یا High Dynamic Range که ال‌جی برای اولین بار آن را در معرض عموم گذاشت بسیار مورد تحسین قرار گرفت. گفته می‌شود این محصول با افزایش اوج خروجی نور تا 60 درصد فناوری را دوباره از نو کند. علاوه بر این، تلویزیون‌ها می‌توانند درخشش روشن‌تری ایجاد کنند؛ مثل انعکاس تیز نور روی یک سلاح فلزی یا برق یک صاعقه. به همین علت قادرند با کنتراست بی‌نهایت خود تأثیر قدرتمندی خلق کنند.

۳ نظر

حسین ۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
احترما، همانگونه که استضار دارید این نمایشگاه در دیماه امسال برگزار شد بیش از یکماه از اختتامیه آن می گذارد حالا چرا شما اخبار محصولات مدل ۲۰۱۵ ال جی را که در این نمایشگاه معرفی و موفق به دریافت جایزه از این نمایشگاه شده و به استناد محتویات سایت جهانی LG که لینک آن در پائین همین صفحه موجود است بسیاری از مدلهای آن نیز بصورت تجاری وارد بازار جهانی شده اندمانند تلوزیونهای ال ای دی سری های EF و EG و UF و یا تلوزیونهای پلاسما سری LF را منتشر نمی کنید شاید منتظرید مانند سینمای خانگی مدل LH975XBH که اخیرا نسبت به معرفی آن در این سایت اقدام کردید یعنی زمانیکه یکسال از توقف تولید و عرضه آن در بازار ایران گذشته و حتی یک نمونه اکبند آن را در هیچیک از نمایندگیهای ال جی نمی توان یافت نسبت به معرفی این مدلها اقدام نمائید .
موفق باشید .

حسین ۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
احتراما ، در تکمیل اظهار نظر ارسالی به استحضار می رساند خبر مربوط به سینمای خانگی مدل LH975XBH در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۹۳ در هین درگاه ارتباطی منتشر شده است .
با احترام مجدد

منوچهرتوکلی ۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

فوق العاده عالی ومیتوان گفت تلویزیون های اینده امروز دردستانتوسط ال جی در خانه شماست

نظر دهید