۰۸ بهمن ۱۳۹۲

“کی بهتر میخونه؟” در تبریز

مرحله دوم مسابقات کی بهتر می‌خونه از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در تبریز برگزار شد.

ال‌جی الکترونیکس و گلدیران، یک‌شنبه عصر، گردهمایی هیجان‌انگیزی در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار کردند. در این مراسم داغ و جذاب، که با حضور برخی از مدیران بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی و گلدیران انجام شد، سه نفر برتر از مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” در سری مسابقات کارائوکه ال‌جی معرفی شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دور اول مسابقات کی بهتر میخونه با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد. در این مرحله کاربران به بازخوانی‌های مورد علاقه خود رأی دادند و 20 نفر برتر با توجه به نظرسنجی کاربران به دور دوم راه یافتند.

برندگان دور دوم مسابقات طبق نظر هیئت داوران برگزیده شدند. هیئت ژوری، پس از اجرای بدون کلام آهنگ منتخب خودشان با دستگاه کارائوکه ال‌جی، برندگان را به شرح زیر اعلام کردند:

  • نفر اول: آقای محمدحسین سلطانی نیا – بازخوانی ترانه عشق دیرین (با صدای سالار عقیلی)؛ برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K958 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • برنده نفر دوم: آقای محسن نوری – بازخوانی ترانه پرنده‌ (با صدای مانی رهنما)؛ برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K938 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  • برنده نفر سوم: آقای امیر کریمی – بازخوانی ترانه شکار (با صدای امیر کریمی)؛ برنده یک دستگاه Docking Speaker ال‌جی به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران

به 17 نفر دیگر شرکت‌کنندگان که شانس ورود به مرحله نهایی را پیدا نکردند یک دستگاه هدست بلوتوث ال‌جی مدل HBS-250 و لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران به رسم یادبود اهدا شد.

مرحله نهایی مسابقات، با حضور 19 برنده مرحله نیمه‌نهایی، 16 بهمن ماه امسال، در تالار وحدت برگزار خواهد شد. برنده اصلی در مسابقه نهایی این شانس را خواهد داشت که با حمایت ال‌جی به دنیای موسیقی ایران معرفی شود و یک آلبوم موسیقی زیبا ارائه دهد.

۱ نظر

میلادصبحی ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

دوستان نام نفر سوم را اشتباه نوشتین.اسمش آی تام بود.عزیزم من خودم اونجا بودم

نظر دهید