۲۲ اسفند ۱۳۹۲

ال‌جی؛ مبتکرترین سازنده تلفن همراه سال در MWC 2014

طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2014 در 25 فوریه، GSMA ال‌جی را مبتکرترین سازنده تلفن همراه سال در جشن جوایز جهانی موبایل نامید.

ال‌جی به تازگی به عنوان مبتکرترین سازنده موبایل سال مفتخر شد. کسب این جایزه، که از سال 2011 هر ساله اهدا می‌شود، یکی از برجسته‌ترین افتخارات در صنعت موبایل به شمار می‌رود. این جایزه که قبلاً سازنده برتر سال نام داشت، به مبتکرترین سازنده سال تغییر نام داد و بعد از این تغییر نام، ال‌جی اولین شرکتی است که این عنوان را دریافت می‌کند. هیئت داوران در GSMA، شامل پیشگامان صنعت، تحلیلگران و مشاوران، اپراتورهای موبایل و اساتید متخصص است که ال‌جی را به عنوان شرکتی که در سال 2013 آینده‎نگری داشته است ارزیابی کردند. نظر GSMA این بود که این شرکت در تمام بخش‌ها ابتکار چشمگیری داشته است و در حال منعطف کردن بازوان فناوری خود است.

ال‌جی مدل‌های پرچمدار و پیشرفته‌ای در 2013 معرفی کرد که G2 و G Flex از آن دسته‌اند.

G2 از کلید متمایز و برآمده‌ای در پشت برای روشن‌/خاموش کردن گوشی و تنظیم صدا برخوردار است. ایده طراحی متمایز از مطالعه و تحقیق در مورد عادات کاربران موبایل در استفاده از تلفن همراهشان نشأت گرفته است. ال‌جی دریافت که هر چه گوشی بزرگتر باشد، دسترسی به کلیدهای کنار سخت‌تر است. کلید پشت به شیوه مؤثری این مشکل را برطرف می‌کند. ال‌جی G2 تجربه کاربری شگفت‌‌انگیزی در صفحه‌نمایش تقریباً بدون مرزش ایجاد می‌کند. ال‌جی توانست لبه‌های گوشی را با کمک فناوری مبتکرانه Dual Routing محدود کند.

در ضمن، ال‌جی G Flex با طراحی منحنی بی‌سابقه‌اش نیز توجه دنیا را به خود جلب کرده است. انحنای ارگونومیک این گوشی هوشمند با صورت کاربر منطبق است و به تسهیل تجربه تماس بهتر کمک می‌کند. ال‌جی G Flex، که به تازگی به سری G پیشرفته پیوسته است، از فناوری‌های اختصاصی شرکت‌های LG Display و LG Chem به شکل نمایشگر منحنی و باتری منحنی استفاده می‌کند. ال‌جی G Flex از تجربه کاربری جدیدی برخوردار است که از شکل منحنی گوشی بیشترین بهره را ببرد و قاب پشت نیز پوشش خودترمیمی دارد که در نوع خود اولین است. پوشش الاستیک این توانایی را دارد که خط‌وخش‌های کوچکی که به دلیل استفاده روزانه ممکن است ایجاد شود را برطرف کند. طراحی متمایز، سخت‌افزار قدرتمند و امکانات مشتری‌محور نمایانگر آغاز فصل جدیدی در تاریخ گوشی هوشمند است.

ال‌جی با نامیده شدن به عنوان مبتکرترین سازنده موبایل سال، تصمیم دارد همین روند را در 2014 و بعد از آن نیز دنبال کند و این نام را به خود اختصاص دهد. قابلیت Knock Code که بر اساس KnockON ساخته شده است در کنگره جهانی موبایل پرده‌برداری شد جدیدترین تجربه کاربری ال‌جی است که امنیت و راحتی را بیشتر می‌کند.

نامیده شدن به عنوان مبتکرترین سازنده تلفن همراه سال گواهی بر تعهد ال‌جی بر نوآوری دارد. از Chocolate تا G Flex، ال‌جی تاریخی پرافتخار از تغییر بازی صنعت را دارد. این شرکت همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربری به مشتریان سراسر دنیا ادامه می‌دهد.

۱ نظر

g2 ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

تا کی انتظار. برای اندروید ۴.۴. G2

نظر دهید