۱۱ اسفند ۱۳۹۲

ماجراهای یک گوشی منحنی- قسمت دوم

 چرا ال‌جی G Flex؟

 ال‌جی G Flex، بر خلاف گوشی رقیب خود که حالت منحنی دارد، گوشی هوشمندی است که به دلیل برخورداری از جدیدترین فناوری‌های مبتکرانه شکل منحنی واقعی دارد. بعد از انجام آزمایشات و تحقیقات متعدد، ال‌جی فناوری‌های لازم برای تولید یک گوشی که بتواند بیشترین ارزش‌ها و مزایا را به مشتری ارائه دهد داشت. نه تنها نمایشگر منحنی تجربه مشاهده عالی و پانورامای فریبنده‌ای ایجاد می‌کند بلکه دوام این گوشی به دلیل شکستن کمتر و خط‌وخش برداشتن در اثر استفاده روزانه میسر می‌شود. علاوه بر این، LG G Flex از امکانات تجربه کاربری جدیدی برخوردار است که برای شکل منحنی آن بهینه شده است.

طراحی منحنی برای راحتی واقعی

ال‌جی G Flex اولین گوشی هوشمندی است که از نظر ارگونومیک برای تطبیق با زندگی موبایلی کاربران انحنا پیدا کرده است. طراحی منحنی، که از انحنای چهره انسان نشأت گرفته است، راحتی طبیعی را برای هر کسی که از گوشی استفاده کند فراهم می‌کند.

انحنای 700R (شعاع 700 میلی‌متر) در ال‌جی G Flex بعد از تحقیقات مشتری‌محور تصمیم گرفته شد و به این نتیجه رسیدیم که انحنای 700R به عنوان یکی از 4 شکل راحتی که آزمایش شده بود انتخاب شود. علاوه بر این، درصد بالایی از مشتریان انحنای 700R را به صفحه تخت ترجیح می‌دادند.

وضعیت طبیعی تماس

انحنا در طبیعی‌ترین وضعیت تماس به خوبی روی خط صورت می‌نشیند و گوش و دهان را متصل می‌کند. در نتیجه، این وضعیتِ منحنی کیفیت صدا را بهتر می‌کند.

گرفتن بااطمینان و قابلیت حمل آسان

شکل منحنی ال‌جی G Flex در دست گرفتن راحت و پایداری برای استفاده توسط هر دو دست فراهم می‌کند. این شکل وضعیت مچ دست برای استفاده طبیعی و تماس را آسان می‌کند. انحنا در طراحی باعث می‌شود این دستگاه قابلیت حمل راحتی داشته باشد و به خوبی در جیب کاربر جا شود. علاوه بر این، انحنای قوس انگشتان در امتداد شکل منحنی گوشی حرکت ارگونومیک و تجربه تایپ راحتی را فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید