۲۸ اسفند ۱۳۹۲

G Watch ساعت هوشمند مشترک ال‌جی و گوگل با پلت‌فرم Android Wear


ال‌جی G Watch با Android Wear نیرو می‌گیرد و نتیجه همکاری نزدیک با گوگل است.

پلت‌فرم جدید گوگل برای دستگاه‌های پوشیدنی اندروید از این دستگاه ال‌جی آغاز به کار می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با همکاری گوگل روی ال‌جی G Watch، که با پلت‌فرم Android Wear نیرو می‌گیرد، کار می‌کند تا پلت‌فرم اندروید را برای دستگاه‌های پوشیدنی گسترش دهد. ال‌‎جی G Watch با بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندروید سازگار خواهد بود و اطلاعات مربوط را برای کاربران، درست در همان زمانی که آن را لازم دارند یا هر وقت بگویند Ok Google، فراهم می‌کند تا سؤال بپرسند یا کارهای خود را انجام دهند. ال‌جی به عنوان یکی از شرکای بزرگ گوگل در این تلاش تصمیم دارد اولین ساعت مچی خود با پلت‌فرم Android Wear را در نیمه دوم سال 2014 معرفی کند.

ال‌جی G Watch با Android Wear نیرو می‌گیرد، محدودیت کمی برای ورود برنامه‌نویسان دارد و بهترین تجربه گوگل را برای کاربران ایجاد می‌کند. مهندسان ال‌جی در همکاری نزدیک با گوگل از همان مراحل اولیه تولید سعی داشتند اطمینان حاصل کنند که ال‌جی G Watch به طور کامل و بی‌عیب‌و‌نقص با Android Wear کار می‌کند. این چهارمین دستگاه ال‌جی است که با همکاری نزدیک گوگل تولید شده است. سایر محصولات عبارت‌اند از: Nexus 4، Nexus 5، G Pad 8.3 Google Play Edition.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «فرصت همکاری با گوگل در ال‌جی G Watch یک شانس عالی برای ال‌جی بود که واقعاً همه توان خود در طراحی و مهندسی به نمایش گذارد. ال‌جی با G Watch در حال ادامه دادن به نقاط عطف و برجسته‌ای است که در تولید دستگاه‌های پوشیدنی تعیین کرده بود. این اقدام به دنبال تولید اولین گوشی مچی 3G Touch Watch Phone در سال 2009 و Prada Link در سال 2008 صورت گرفته است. ما مطئن هستیم که یک دستگاه با طراحی خوب پتانسیل این را دارد که در بازار دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند توفان به پا کند.»

جزییات بیشتر در مورد ال‌جی G Watch که با پلت‌فرم Android Wear نیرو می‌گیرد، شامل مشخصات سخت‌افزاری، در ماه‌های آتی معرفی خواهد شد.

۱ نظر

Mehdi ۲ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

به نظر من خیلی کاربردی می تونه باشه.
اگه بیاد من حتما یکی می گیرم.

نظر دهید