۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

سفر به اعماق سلامت با گوشی HRM ال‌جی

ویژگی‌های اصلی:

  • کنترل آنی ضربان قلب
  • گوشی‌های راحت در اندازه‌های گوناگون
  • مدال بی‌سیم پردازش اطلاعات
  • راهنمای صوتی
  • صدای باکیفیت APTX®
  • سازگاری کامل با مچ‌بند Lifeband Touch Fitness Tracker

کنترل ضربان قلب با گوشی HRM

سرعت سوخت‌وساز یا متابولیک و سرعت حداکثر مصرف اکسیژن (VO2 max) را پیگیری کنید و در همان حال نیز به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. به دلیل فیزیولوژی متمایز و منحصربه‌فرد گوش انسان، کاربران می‌توانند روی سنجش سلامت و تناسب اندام خود بدون هیچ کدام از دستگاه‌های آزاردهنده و مخصوص اندازه‌گیری نوار قلب به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند. گوشی کنترل ضربان قلب HRM (Heart Rate Monitor) ال‌جی به طور مداوم اطلاعات کاملی (شامل فاصله، کالری، قدم‌ها، شناب‌سنج سه‌محور جهت و سایر اطلاعات) را در هر شرایط جوی ارائه می‌دهد. شما با صدای های-فای توانمند این دستگاه شگفت‌زده می‌شوید. و قطعاً میکروفون، برای تماس‌های تلفنی در هنگام دویدن، را تحسین خواهید کرد.

اطلاعات آنی قلب

گوشی مبتکرانه HRM ال‌جی به مدالی سبک‌وزن متصل است که می‌تواند به دور بازو یا مچ دست بسته شود. این مدال مرکز پردازش به شمار می‌رود و اطلاعات بیومتریک آنی را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند اندروید یا iOS، که به برنامه کاربردی رایگان LG Fitness مجهز است، و مچ‌بند ارگونومیک سلامت Lifeband Touch Fitness Tracker ارسال می‌کند.

* گوشی‌های HRM با iOS6 و iOS7 برای گوشی‌های آی‌فون و iPod Touch و همین‌طور با نسخه‌های اندروید 4.3 و 4.4 سازگاری دارد. این دستگاه در نسخه اندروید 4.2 تنها برای ال‌جی G2 و Galaxy S4 اجرا می‌شود.

نمایش فوری اطلاعات روی مچ‌بند Lifeband Touch

برای به‌روزرسانی سریع اطلاعات، کافیست نیم‌نگاهی به نمایشگر OLED روشن روی مچ‌بند Lifeband Touch activity Tracker بیاندازید. این دستگاه همراهی مناسب برای HRM شماست. با یک پیمایش لمسی ساده روی نمایشگر OLED، می‌توانید اطلاعات بیومتریک و اطلاعات گوناگون دیگری را مرور کنید.

پخش مستقیم موسیقی در گوش‌های شما

قابلیت پیشرفته کنترل ضربان قلب در HRM تنها با صدای باکیفیت و راحت همخوانی دارد. گوشی‌ها در سه اندازه مختلف با هر HRM در دسترس هستند. علاوه بر این، اجزای طراحی افزوده شده اتصال محکم را در هنگام شدیدترین ورزش‌ها میسر می‌کند. گوشی ال‌جی از سیستم aptX® برای ارائه صدای های-فای غنی و توانمند خارق‌العاده‌ای در هنگام ورزش کردن برخوردار است.

گوشی‌های کنترل ضربان قلب HRM به زودی در دسترس خواهند بود.

نکته: این دستگاه برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از هیچ بیماری یا عارضه جسمی نیست. همیشه توصیه‌های پزشک متخصص را برای تغییرات در ورزش، خواب و تغذیه دنبال کنید.

۲ نظر

آرش ۲۲ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام کجا میشه یکی خرید ؟برام مهمه که ضربان قلبو نشون بده

آرش ۲۲ دی ۱۳۹۳ پاسخ

قیمتش چنده؟

نظر دهید