۲۸ خرداد ۱۳۹۳

ال‌جی G3: فروش 100 هزار دستگاه تنها در 5 روز

با اینکه هنوز عرضه جهانی ال‌جی G3 در سراسر دنیا آغاز نشده است اما این گوشی برای خرید در کشور موطن خود در اختیار کاربران کره جنوبی قرار دارد. بعد از 5 روز از آغاز عرضه، ال‌جی 100 هزار دستگاه از این مدل پرچمدار را به فروش رساند. با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت روزی 20 هزار گوشی ال‌جی G3 فروخته شده است. یعنی دو برابر ال‌جی G2 در سال گذشته و بعد از عرضه این گوشی در کره جنوبی.

سرعت فروش ال‌جی G3 در میان سایر گوشی‌های هوشمند ساخت ال‌جی در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید. می‌توان پیشگویی کرد که این فروش در امریکا و اروپا نیز به همین خوبی ادامه پیدا کند. ال‌جی G2 سال گذشته با استقبال بسیار گرمی روبه‌رو شد و در واقع، جزو سه گوشی برتر سال به انتخاب وب‌سایت فون‌آرنا (بعد از Nexus 5 و iPhone 5S) بود.

ال‌جی با G3 خود را برای رقابت با سامسونگ Galaxy S5 و اچ‌تی‌سی One (M8) آماده می‌کند. ال‌جی G3 اولین گوشی هوشمند در ایالات متحده خواهد بود که نمایشگری با وضوح 2560×1440 دارد. با داشتن سود اجرایی59.3  میلیارد وان کره در بخش تلفن همراه در سال 2012 و 70.9 میلیارد وان در سال 2013، ال‌جی پشتوانه مالی خوبی برای عرضه مناسب این گوشی هوشمند پرچمدار در بازار جهانی دارد. چندی پیش، اعلام شده بود که فروش این گوشی هوشمند از رقیب وطنی خود پیشی گرفته است.

۳ نظر

mohammad ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آیا مس جی ۲ اینم نیم بها بیش فروش میکنین ال جی جان ؟ ممنونم

qooryani ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

کی میاد

شهرام ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.
لطفاً زمان احتمالی ورود این گوشی به ایران رو اعلام بفرمایید.
با تشکر

نظر دهید