۳۰ شهریور ۱۳۹۳

ماژول خورشیدی مونوکس ال‌جی

از خورشید نیرو بگیرید: پاک، تجدیدشدنی و مقرون‌به‌صرفه. این رویای انرژی خورشیدی است و ال‌جی با معرفی ماژول خورشیدی MonoX (مونوکس) این رویا را به حقیقت پیوند خواهد داد.

این ماژول امکاناتی برای نصب، استفاده و نگهداری آسان دارد. ماژول‌های مونوکس چندین دهه انرژی پاک، تجدیدشدنی و مقرون‌به‌صرفه را برای مصارف خانگی، تجاری و تسهیلات فراهم می‌کند.

سابقه موفق و طولانی ال‌جی در صنایع الکترونیک این اطمینان را ایجاد می‌کند که ماژول‌های خورشیدی شاهکار ال‌جی را انتخاب کنیم که نوعی سرمایه‌گذاری در استانداردهای برتر طراحی، ساخت و پشتیبانی محسوب می‌شود.

نشان تعالی ال‌جی

مشتریان وقتی لوگوی ال‌جی را روی هر سلول می‌بینند از فناوری پیشرفته و استقلال آن اطمینان خاطر حاصل می‌کنند. لوگوی ال‌جی بازتابی از استانداردهای بالاست که ال‌جی را بیش از 50 سال هدایت کرده است.

تکمیل 100 درصدی آزمون EL

همه ماژول‌های ال‌جی توسط بازرسی الکترولومینِسنس آزمایش می‌شوند. بازرسی EL ترک یا شکاف‌هایی که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود را تشخیص می‌دهد.

25 سال ضمانت خطی

ال‌جی با سیاست‌های ضمانت تمام و کمال در کنار محصولات خود ایستاده است. ضمانت عملکرد خطی حداقل 80.2 درصد خروجی انرژی را تا پایان سال بیست و پنجم تضمین می‌کند.

2 درصد نیروی بیشتر

ال‌جی 3 گروه ماژول خورشیدی تولید می‌کند که با کلاس کنونی خود طبقه‌بندی می‌شوند تا خروجی سیستم تا 2 درصد بیشتر شود.

تحمل توان مثبت

ال‌جی آزمایشات سختی برای تأیید کیفیت ماژول‌های خورشیدی ایجاد کرده است تا خروجی ذکرشدۀ همه ماژول‌ها را با توان اسمی مثبتی که با صفر درصد شروع می‌شود به مشتریان اطمینان دهد.

تعهد به محیطی پاک

ماژول مونوکس اولین ماژول در دنیاست که برچسب تأیید بدون کربن دارد. برای کسب این تأییدیه، مونوکس ارزیابی چرخه زندگی سختی را از مواد خام تا استفاده نهایی از سر گذرانده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید