۲۷ شهریور ۱۳۹۷

با ال‌جی G6، نگران سقوط‌های ناگهانی نباشید!

تیم تحقیقات ارگونومیک ال‌جی G6 را برای ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش کرد. ال‌جی G6 در تمامی آزمایشات بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد.

ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی با طراحی کمینه‌گرایی که دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد عرضه می‌شود. قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام در سبک با رنگ مات و ملایمش می‌افزاید. قاب پشت نیز کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارد که از آن محافظت شود یا مزاحم کاربر باشد.

طراحی با حاشیه باریک کامل می‌شود؛ بدین ترتیب که حاشیه بالا کم شده است و دوربین، حسگر و بلندگو در جلوی گوشی در قسمت بالا چیده شده‌اند. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را پراکنده می‌نماید.

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۷_۱۶-۰۸-۰۸-e1493293377466

به لطف وجود رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، ال‌جی G6 را بدون نگرانی تقریباً هر جایی می‌توانید با خود ببرید. با این قابلیت، تلفن هوشمند شما کاملاً ضد گرد و خاک است و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشد نیز ایمن است. علاوه بر این، می‌توانید کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره باشید زیرا ال‌جی G6 طوری طراحی شده است که حتی در برابر رخدادهای نامساعد و شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشد.

ال‌جی G6 نه تنها مطابق با آزمایشات استانداردهای بین‌المللی بوده است بلکه در آزمایشات دمای بالا و نفوذ و فشار میخ نیز دوام آورده است و از فناوری اختصاصی بهره می‌برد که گرما را از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کند و دما را کاهش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید