۰۴ شهریور ۱۳۹۳

به زباله‌ها دوباره بیاندیشید!

در روزهای آخر تابستان هستیم اما چشم به هم بگذاریم پاییز برگ‌ریز فرا رسیده است؛ پاییز پر از حس تازگی و طراوت است. هنرمند درون خود را راهنمایی کنید و زباله‌ها و چیزهای دورریختنی خود را به یک شکاهکار هنری تبدیل کنید. شما می‌توانید زباله‌ها را دوباره خلق کنید و آنها را به چیزی مفید مبدل سازید. حالا ببینید این شاهکار هنری چقدر سبز و دوستدار محیط زیست است؟

زباله‌هایی که گنج هستند

کیسه‌های کاغذی فروشگاه‌های مواد غذایی یا قنادی‌ها را که دور انداخته‌اید را به یاد دارید؟ می‌توانید آنها را به لوازم آشپزخانه مفید تبدیل کنید. تنها به چند بسته کاغذی، تکنیک کاردستی و لوازم کاردستی نیاز دارید تا بتوانید همین بسته‌ها را به زیربشقابی‌های زیبا و هنری تبدیل کنید. از این به بعد، هر بار که بشقاب خود را روی آن بگذارید به خودتان افتخار می‌کنید.

اگر عاشق نوشیدنی‌ هستید، بطری‌های شیشه‌ای آنها را دور نیاندازید (با اینکه همه محتویات داخلش را سر کشیده‌اید). همین بطری‌های شیشه‌ای خالی هم می‌توانند به عنوان گلدان استفاده شوند. البته برای اینکه آنها را کمی رنگ و لعاب دهید و زیباترشان کنید می‌توانید روی بدنه را رنگ‌آمیزی کنید.

آیا می‌خواهید کودکانتان نیز در چنین پروژه‌های خلاقه‌ای متمرکز شوند؟ (این یک راهکار جایگزین برای از در و دیوار بالا رفتن بچه‌ها است). از قوطی‌های مچاله‌شده نوشابه‌های گازدار هم می‌توان برای درست کردن حیوانات عروسکی استفاده کرد. فقط کافیست کمی خلاقیت داشته باشید و اهمیت بازیافت را به کودکان خود آموزش دهید.

 

هزاران گزینه کاردستی از مواد بازیافتی وجود دارد که می‌توان به عنوان پروژه‌های زیبای خانگی استفاده کرد.

وقت تمیزکاری است

کارهای هنری هم می‌توانند با کثیف‌کاری و به هم ریختن دور و اطراف همراه باشد. همه جا را می‌گردید و خیلی چیزهای را که فکر می‌کنید ممکن است به آنها نیاز داشته باشید را جلوی دستتان می‌گذارید. چه انتظاری داشتید؟ نگران نباشید. جاروبرقی کانیستر ال‌جی با فناوری کمپرسور همه آنها را در یک چشم به هم زدن تمیز می‌کند. مکش دوبل (+DualForce) کثیفی را از همه جا پاک می‌کند. علاوه بر مکش مرکزی معمول، کثیفی و گرد و خاک را از محدوده وسیعی به سرعت برطرف می‌کند. فیلتر HEPA کرم‌ریزه‌ها، ذرات گرده و دیگر مواد حساسیت‌زا را به دام می‌اندازد تا اینکه شما به راحتی نفس بکشید. در نهایت اینکه، سیستم کمپرسور زباله‌ها را فشرده می‌کند تا 3 برابر بیشتر بتوانید کثیفی را انباشته کنید و کیکی از زباله را به عنوان یک کاردستی هنری داشته باشید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید