۰۶ مهر ۱۳۹۳

ماژول خورشیدی مونکس نئون ال‌جی (MonoX NeON)

شرکت ال‌جی الکترونیکس یکی از شرکت‌های پیشگام در جهان و مبتکر فناوری برای محصولات الکترونیک، اطلاعات و محصولات ارتباطی است. هم اکنون، ال‌جی الکترونیکس بیش از 91 هزار نفر در 117 شرکت در سراسر دنیا را در استخدام خود دارد. در سال مالی 2011، به گردش مالی معادل 48.97 میلیارد دلار امریکا دست پیدا کرده است.

ال‌جی یکی از بزرگترین سازندگان دنیا در ساخت تلفن همراه، تلویزیون‌های صفحه‌تخت، دستگاه‌های تهویه مطبوع، ماشین‌های لباسشویی و یخچال و فریزر است. ال‌جی به عنوان شرکتی که به آینده گرایش دارد بر فناوری انرژی‌های تجدیدشدنی و توسعه آن تکیه دارد. همه مجموعه محصولات خورشیدی ال‌جی با کیفیت بالا در کارخانه تولید پیشرفته ال‌جی در کشور کره جنوبی ساخته می‌شوند.

برخی از امکانات ماژول خورشیدی مونکس نئون ال‌جی عبارت‌اند از:

فناوری سلولی پربازده ال‌جی

ماژول‌های پربازده ال‌جی از فناوری نوع N خود ال‌جی نشأت گرفته‌اند و برای مشتریان مزایای اقتصادی بالایی فراهم می‌کنند.

تکمیل 100 درصدی آزمون EL

همه ماژول‌های ال‌جی توسط بازرسی الکترولومینِسنس آزمایش می‌شوند. بازرسی EL ترک یا شکاف‌هایی که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود را تشخیص می‌دهد.

سبک و مقاوم

ماژول‌های ال‌جی با وزن 16.8 کیلوگرم ثابت کرده‌اند که دوام بالایی در برابر فشار خارجی بالغ بر 5400 پاسکال دارند.

ضمانت قابل اطمینان

ال‌جی با سیاست‌های ضمانت تمام و کمال و قدرت مشترک جهانی در کنار محصولات خود ایستاده است. ال‌جی در مجموع 10 سال ضمانت برای خود محصول و 25 سال ضمانت عمکلرد خطی را ارائه می‌دهد.

تحمل توان مثبت

ال‌جی آزمایشات سختی برای تأیید کیفیت ماژول‌های خورشیدی ایجاد کرده است تا خروجی ذکرشدۀ همه ماژول‌ها را با توان اسمی مثبتی که با صفر درصد شروع می‌شود به مشتریان اطمینان دهد.

نصب راحت

ماژول‌های ال‌جی با دقت بالایی طراحی شده‌اند تا به نصاب‌ها کمک کنند که از فواید نصب سریع و آسان در سرتاسر حمل، نصب بر روی زمین و مراحل اتصال ماژول‌ها بهره‌مند شوند.

۲ نظر

poop ۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

به غیر از سایت goldiranac.comکه هیچی توش نیست، پنل ها رو از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

حسن شیخان ۲۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
منطقه ما برق ندارد
خوشحال میشوم بفرمائید ممکن است از یخچال های خورشیدی ال جی ما بخریم و آیا موجود است یا باید سفاش بدهیم و آیا کاتولک دارد یا نه اگر پاسخ بدهید خوشحال میشوم با تشکر
۰۹۱۲۲۷۵۸۰۹۷

نظر دهید