۱۷ آبان ۱۳۹۳

بهترین‌ ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در سال 2014

 

جوایز “بهترین‌ِ سال” از وب‌سایت Reviewed.com، سالانه، توسط سردبیرها و بر اساس نتایج آزمایشات استانداردشده و علمی و بررسی‌های تخصصی محصولات سال‌های گذشته انتخاب می‌شود. این وب‌سایت آزمایشات خود را در مراکز اختصاصی انجام می‌دهد که کیفیت آزمایشگاهی برای تصویربرداری و آزمایشات لوازم خانگی، آشپرخانه و نمایشگر را دارد.

ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی ال‌جی که به عنوان “بهترین‌های سال” از Reviewed.com مفتخر به دریافت جایزه شده‌اند عبارت‌اند از:

بهترین ماشین خشکشویی سال: خشک‌کن پمپ گرمایشی EcoHybrid

خشک‌کن گرمایشی EcoHybrid (مدل DLHX4072) ستاره انرژی را دریافت کرده است و اولین در ایالات متحده است که ترکیبی از ماشین خشک‌شویی و پمپ گرمایشی برای کاهش انرژی است. این ماشین لباسشویی در مقایسه با خشک‌شویی‌های برقی متداول با بازیافت گرما بدون قربانی کردن عملکرد تا 50 درصد در انرژی صرفه‌جویی می‌کند. ال‌جی نوعی فناوری که در دستگاه‌های تهویه مطبوع و تصفیه هوایش وجود دارد را به اتاق رختشویخانه شما می‌آورد.

بهترین قابلیت لباسشویی سال: TurboWash ال‌جی

فناوری برنده TurboWash (در مدل WM8000HVA و WT1701) در هر بار شست‌وشو 20 دقیقه در زمان کاربر صرفه‌جویی می‌کند؛ حتی وقتی حجم بارگذاری لباس‌ها زیاد است بدون لطمه بر عملکرد کار خود را انجام می‌دهد. طبق سازمان انرژی ایالات متحده، هر خانوار به طور متوسط سالانه 392 بار از ماشین لباسشویی استفاده می‌کند؛ یعنی 7.5 بار در هفته. فناوری TurboWash ال‌جی 20 دقیقه در زمان شست‌و‌شو صرفه‌جویی می‌کند که مساوی با 130 ساعت در سال است؛ زمانی که می‌توانید با خانواده و دوستان خود سپری کنید تا شستن لباس‌ها.

بهترین ماشین لباسشویی سال و بهترین ماشین لباسشویی پیشرفته: ماشین لباسشویی TurboWash ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا

صرفه‌جوترین ماشین لباسشویی 2014 با ستاره انرژی از بزرگترین ظرفیت 5.2 فوت مربع برخوردار است و می‌تواند لباس‌های بیشتر و حجیم‌تری را در دفعات کمتر بارگذاری بشوید و در زمان، پول و مصرف انرژی صرفه‌‍‌جویی کند. مشتریان می‌توانند یک دست روتختی کامل را در یک بار بارگذاری بشویند. فناوری ابتکاری TurboWash به کاربران امکان می‌دهد تا در هر بارگذاری 20 دقیقه در زمان خود صرفه‌جویی کنند. با وجود اینکه بارگذاری بیشتری در ماشین لباسشویی انجام می‌شود اما هنوز هم نتایج درخشانی ایجاد می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید