۱۷ آبان ۱۳۹۳

بهترین‌های ال‌جی در خانواده سرگرمی‌های خانگی

همان‌طور که می‌دانید وب‌سایت Reviewed.com به تازگی 12 جایزه پرافتخار را تحت عنوان “بهترین‌های سال 2014” برای محصولات ال‌جی در دسته سرگرمی‌های خانگی و لوازم خانگی به ال‌جی الکترونیکس اهدا کرده است.

محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی افتخارات “بهترین‌های سال” را در بسیاری از رسته‌ها از Reviewed.com به خود اختصاص دادند که به قرار زیر است:

 

بهترین تلویزیون سال و بهترین تلویزیون OLED سال: تلویزیون OLED منحنی ال‌جی

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی نمایانگر نهایت نمایشگر برای مشتاقان سرگرمی خانگی است که نهایت نسبت تصویر و دقت رنگ باورنکردنی را برای ایجاد زنده‌ترین تصاویر ارائه می‌دهد. افزون بر این، انحنای ملایم نمایشگر نشان از طراحی متمایز و تجربه مشاهده شگفت‌انگیز دارد. این مدل 55 اینچ اولین تلویزیون OLED است که نشان ستاره انرژی را دریافت کرده است.

بهترین طراحی سال: تلویزیون Gallery OLED ال‌جی

تلویزیون 55 اینچ Gallery OLED مسطح ال‌جی ترکیبی از تجربه غنی صدا با سیستم صوتی 100 وات 2.2 کانال، تصویر حیرت‌انگیز و زیبایی ظاهری شیک و حیرت‌انگیز است. این تلویزیون قابلیت مرسوم تلویزیون 1080p Full HD، شامل تلویزیون سینما سه‌بعدی، طراحی ظریف و باریک، را دارد؛ به این معنی که وقتی روی دیوار نصب می‌شود بیشتر به یک قاب هنری شباهت دارد. تلویزیون Gallery OLED ال‌جی حالتی مانند Screen Saver دارد که نقاشی‌های مشهور، عکس‌های نمادین و تصاویر شخصی را نمایش دهد.

بهترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند سال: تلویزیون Smart TV+ webOS

پلت‌فرم Smart TV+ webOS تنها منحصر به ال‌جی است و تغییر آسان بین پخش تلویزیون، سرویس‌های پخش آنلاین و دستگاه‌های جانبی با سرعت انتقال به شدت نور و شبیه به عوض کردن کانال‌های تلویزیون را ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند Smart TV+ webOS ال‌جی رابط کاربری ملموسی دارد که کاربران می‌توانند با کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی که کاربری آسانی دارد آن را شخصی‌سازی و کنترل کنند. این کنترل با حالت‌هایی ساده، اشاره و کلیک کردن، پیمایش و فرمان صوتی کار می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید