۰۷ بهمن ۱۳۹۳

مشارکت ال‌جی، AT&T و STRATACACHE برای نمایشگرهای دیجیتال در رستوران‌های مک‌دونالد

اپراتور AT&T با مشارکت ال‌جی و STRATACACHE تصمیم دارد راهکاری یکپارچه با بوردهای منوی دیجیتال برای کسب‌و‌کار مک‌دونالد در امریکا ایجاد کند.

اپراتور در حال اجرای مدیریت پروژه و قابلیت اتصال برای بوردهای منوی دیجیتال از طریق ارتباطات موجود است و می‌خواهد سرویس‌های WAN، LAN و وای-فای را برای 14 هزار رستوران مک‌دونالد در امریکا مهیا کند.

شرکت STRATACACHE نرم‌افزار علامت تجاری ActiVia for Media 4.0 را تولید کرده است که راهکاری پویا برای خرید از منوهای تک‌پنل و چندپنل محسوب می‌شود. با ActiVia می‌توان رستوران‌های مک‌دونالد در امریکا را انتخاب کرد و به راحتی موارد داخل منو را تغییر داد، قیمت‌ها را تنظیم کرد، منوهای روز ایجاد کرد و پیشنهادهای ویژه و خاص ارائه داد.

ال‌جی فناوری نمایشگر خود را با مانیتورهای LED در کلاس 47 اینچ ارائه می‌دهد تا کیفیت تصویر واضح‌تری ایجاد کند. نمایشگرهای Full HD ال‌جی، که به تعداد 5 دستگاه از هر کدام در هر رستوران مک‌دونالد قرار دارد، تأییدیه ستاره انرژی را دریافت کرده‌اند که این خود گواهی بر تعهد مک‌دونالد بر پایداری محیط زیست است.

 

به گفته پاتریک فالن، ریاست مک‌دونالد، مشتریان از منوهای جدید ما استقبال کردند زیرا به راحتی می‌توان طعم خوش غذاها را در این نمایشگرهای دیجیتال چشید.

این بوردهای منوی دیجیتال برای ارتقای تجربه مشتری در داخل رستوران طراحی شده است. علاوه بر این، به کاهش هزینه‌های اجرایی کسب‌وکار ختم می‌شود، به صورت دیجیتال می‌توان گزینه‌های منو را تحویل مشتری داد و برای رستوران‌های مک‌دونالد پیشنهاد ویژه ایجاد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید