۲۷ فروردین ۱۳۹۴

زندگی ساده‌تر با مانیتورهای ال‌جی

مانیتور فوق عریض یا UltraWide ال‌جی با مدل 25UM65 را به راحتی در اتاق خود جای دهید و از بهترین کیفیت تصویری با نسبت تصویر 21:9 لذت ببرید. به تماشای فیلم ها پرداخته و یا به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. پانل IPS فوق عریض Full HD با داشتن برترین کیفیت تصویر شما را متحیر خواهد کرد. بر روی تخت خود از تجربه سینمایی پانورامایی لذت ببرید.

با توجه به محتوای پخش، دستگاه، درگاه یا کارت گرافیک، نسبت تصویر 21:9 یا وضوح 2560×1080 شاید امکان پذیر نباشد (کار نکند).

نسبت تصویر 21:9

نسبت تصویر 21:9 مدل 25UM65 در مقایسه با نمایشگرهای 23 اینچ با نسبت تصویر 16:9 شرایط بهتری را برای استفاده‌های گوناگون ارائه می‌کند. شما قادر به رویت کامل صفحات بزرگ بوده و همچنین می‌توانید در زیر آن و در یک پنجره مستقل به جست‌وجو بپردازید. بهره‌وری کارتان را افزایش داده و از بالا و پایین کردن صفحه و یا تعویض پنجره‌ها خلاص می‌شوید.

نمایشگر سه‌گانه

وقتی مانیتور فوق عریض را به لپ‌تاپتان وصل می‌کنید تا صفحه رایانه‌تان را در آن ببینید، نه تنها یک صفحه بلکه دو صفحه بزرگ و مستقل ارائه می‌کند. اکنون به جای داشتن یک فضای کاری باریک در لپ تاپ، دارای سه صفحه کاری با سه برنامه مختلف در تلویزیون خواهید بود. برنامه Outlook و پاورپوینت را در تلویزیون فوق عریض باز کرده و در لپ تاپ تان آزادانه به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. آزادی عملی که در نمایشگرهای معمولی 16:9 غیر قابل تصور است.

حالت متن‌خوانی

عملکرد حالت متن‌خوانی با کاهش نور آبی از چشمان شما محافظت کرده و شرایط مطلوبی را برای خواندن (متن‌خوانی) فراهم می‌کند. فقط با لمس یک دکمه می‌توانید تا هر زمان که مایلید به خواندن متون نمایشگر بپردازید.

نمایشگر  IPS

نمایشگر IPS ال‌جی موجب پایداری شدت رنگ (دمای رنگ) و تغییر اندک در آن می‌شود. نمایشگر IPS ال‌جی با شناخت دقیق رنگ تصویر اصلی، آن را بازسازی و پخش می‌کند. چه در حالت ایستاده و چه در حالت خوابیده باشید از کیفیت تصویر اصلی و بدون تغییر رنگ بهره‌مند خواهید شد. این نمایشگر امکان بهره‌مندی از هر محتوایی را از قبیل فیلم‌های اکشن ، وب‌گردی (گشت و گذار در اینترنت) و انجام بازی‌های RPG را برای هر مدت زمانی که بخواهید می‌دهد.

بدون پرش

چشم‌های شما را در برابر نورهای آبی و پرش‌های خسته‌کننده محافظت می‌کند. سیستم (سامانه) جدید بدون پرش ال‌جی، میزان پرش تصویر را به صفر رسانده است. به علاوه، با لمس یک دکمه حالت متن‌خوانی را به منظور کاهش نورهای آبی مضر فعال می‌کند. هر قدر که می‌خواهید به کار، بازی و تماشای فیلم بدون سوزش و خستگی چشم بپردازید. برای راحتی بیشتر از کلیدهای میان‌بر استفاده کنید.

جوی استیک

این مانیتور برای کنترل دقیق منو از دکمه جوی استیک آنالوگ برخوردار است. این فناوری مدرن از لحاظ استفاده همانند جوی استیک معمولی است و برای کنترل آسان همراه با لمس خوشایند طراحی شده است. علاوه بر این، رابط کاربری مستقیم و بدون خطا موجب درک و انتخاب آسان‌تر منوها می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید