۲۳ فروردین ۱۳۹۴

نهایت زیبایی و جذابیت در ال‌جی G Watch R

ساعت‌های هوشمند مهم‌ترین خبر فناوری امسال هستند و قابلیت انجام کارهای بسیاری را دارند؛ شما را از دریافت پیامک و ایمیل جدید مطلع می‌کنند و می‌توانند برنامه‌های کاربردی کوچک و مورد نیاز شما را اجرا کنند.

با این حال در نظر بسیاری از مردم، یک ساعت به جز تعیین ساعت و وقت، قطعه‌ای جواهر و تزیینی هم هست و یک ساعت هوشمند نه تنها باید کاربردی، بلکه باید دارای ظاهر زیبا و جذاب هم باشد. این‌جا جاییست که ال‌جی وارد صحنه می‌شود تا با محصولی جدید دل‌ها را برده و بر دست‌ها ظاهر شود. ساعت هوشمند ال‌جی G Watch R با بدنه استیل ضد خش و صفحه گرد زیبا، آخرین محصول با کیفیت ال‌جی است.

صفحه این ساعت گرد، ساده و جذاب است و تا وقتی که شما از نزدیک به آن نگاه نکنید، متوجه نخواهید شد که در حال نگریستن به یک صفحه کوچک OLED هستید. صفحه نمایش مورد بحث تنها 0.6 میلیمتر ضخامت دارد و وضوح 320 در 320 آن تصویر بسیار شفافی ارائه می‌دهد. بند این ساعت هم دارای اندازه نرمال 22 میلیمتری است و اگر دوست دارید می‌توانید بند چرمی ساده آن را با انتخاب‌های بیشمار پیشنهادی تعویض کنید.

به نظر می‌رسد این ساعت، که به صورت مختصر در IFA برای رونمایی قرار گرفت، از تعادل خوبی برخوردار است: نه آنقدر سنگین است که برای استفاده در طول روز آزار دهنده باشد و نه آنقدر سبک است که حس ارزان قیمت بودن بدهد. در وضعیت ساعت معمولی که نور صفحه خاموش است، شماره‌ها کاملا واضح و شفاف هستند و صفحه لمسی این ساعت نیز بسیار حساس است و استفاده از منوهای آن را ساده و راحت می‌کند.

باتری این ساعت نیز یکی از بزرگترین باتری‌های استفاده شده میان ساعت‌های هوشمند است و به گفته ال‌جی، یک روز و نیم شارژ نگه می‌دارد. یک حسگر 9 محوری نیز در این وسیله تعبیه شده است. ساعت ال‌جی G Watch R دارای شتاب سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب و فشارسنج هم هست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید