۱۵ فروردین ۱۳۹۴

کیفیت و زیبایی در ساندپلیت ال‌جی

چیزهایی که می‌شنوید به اندازه آنچه می‌بینید مهم است. ال‌جی با ال‌جی ساندپلیت صداهایی که ممکن است تاکنون از آنها بی‌نصیب مانده باشید را برایتان مهیا کرده است.

این کمپانی کره‌ای، همیشه بلندگوهای بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد که کلاس جهانی دارند و در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این بار نیز، بلندگویی به نام ساندپلیت LAB540  برای زیر تلویزیون طراحی و عرضه کرده که مثل همیشه عالی است. این دستگاه بیشتر برای دوستداران موسیقی مدرن مناسب است که دوست دارند سیستم صوتی شیکی هم در خانه داشته باشند.

بلندگوی باریک و جدید ساندپلیت ال‌جی زیبایی فریبنده‌ای دارد و با اینکه بسیار باریک است و درست زیر پایه تلویزیون جای می‌گیرد، اما کیفیت صدا و امکانات خوبی دارد. اینکه می‌گویند فلفل نبین چه ریزه در مورد این سیستم چندکاره، با کانال صوتی  4.1، مصداق کامل دارد. این دستگاه در واقع یک سیستم تئاتر خانگی است که در عرض 5 دقیقه نصب و راه‌اندازی می‌شود.

باریک‌اندام جدید ال‌جی، LAB 540، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و بدون شک هر تیپ کاربری را راضی نگه خواهد داشت.

ال‌جی ساندپلیت، با اشغال کمترین فضا، بهترین کیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. خروجی صدای این دستگاه کاملا زنده و واضح هستند و کوچک‌ترین نویزی ندارد. به واسطه بدنه بسیار باریک این دستگاه که فقط 39.5 میلی‌متر ضخامت دارد، کاربر می‌تواند آن را در هر جایی قرار دهد. ال‌جی ساندپلیت، 4 درایور و ساب‌ووفر دارد و همه این امکانات در کنار هم، صدای بلند، واضح و فراگیر تولید می‌کنند.

ال‌جی ساندپلیت را می‌توان در زیر تلویزیون‌های 32 تا 55 اینچ قرار دارد. این دستگاه قابلیت تحمل حداکثر 38 کیلوگرم سنگینی را دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید