۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

ال‌جی Watch Urbane LTE آئودی می‌راند

ال‌جی در کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونای اسپانیا، ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane LTE را معرفی کرد که می‌تواند یک خودرو آئودی را فعال کند.

سنخنگوی ال‌جی در مورد این محصول گفت: «رانندگان احتیاج به حمل کلید و سوییچ ندارند و فقط می‌توانند با در دست داشتن ال‌جی Watch Urbane LTE و فشار دادن دکمه «روشن» ماشین را روشن کنند.» باز و قفل کردن درب‌ها نیز، با استفاده از تراشه NFC که در این وسیله تعبیه شده امکان پذیر است.

ال‌جی در این مراسم دو ساعت هوشمند Watch Urbane و Watch Urbane LTE را معرفی کرده است و می‌گوید که این وسیله اولین در دنیاست که بر روی تکامل بلند مدت کار می‌کند.

کاربران می‌توانند با VoLTE و بدون استفاده از گوشی و تلفن صحبت کنند. این ساعت قابلیت واکی-تاکی دارد که به چند نفر اجازه می‌دهد با یکدیگر به صورت همزمان صحبت کنند. ال‌جی Urbane LTE و Urbane نمایشگر دایره‌ای 1.3 اینچ با وضوح 320 در 320 از نوع P-OLED دارند، اما نسخه LET دارای نرم‌افزار اختصاصی ال‌جی است. در حالی که Urbane، برادر دیگر پوشیدنی آن دارای Android Wear است.

باتری  700 میلی‌آمپر ساعت Urbane به کاربران آن اطمینان می‌دهد که با استفاده زیاد با کمبود شارژ مواجه نخواهند شد و این ساعت دارای حسگرهای متفاوتی از جمله ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب‌نما، فشارسنج هوا، مونیتور ضربان قلب و جی.پی.اس است. این ساعت همچنین قابلیت‌هایی ویژه برای بازیکنان گلف، دوچرخه سواران و کوهنوردان نیز دارد.

ویژگی های ضد آب و ضد گرد و خاک بودن آن، به این ساعت این امکان را می‌دهد که تا عمق 1 متری در آب به مدت 30 دقیقه کار کند و در مقابل عرق کردن و دوش گرفتن مقاوم باشد.

جانو چو، رییس و مدیرعامل بخش ارتباطات موبایل شرکت ال‌جی می‌گوید: «ساعت Urbane LTE نسل بعدی ساعت‌های پوشیدنی و پیشگام فناوری LTE است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید