۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی: تحول در تهویه مطبوع

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای اینورتر وی پیشرفته و اینورتر وی کلاسیک ال‌جی، علاوه بر گزینه‌های کنترل پویا، از فناوری پیشرفته‌ای برخوردارند که سلامت و راحتی کاربر را بهبود می‌بخشد.

فیلتر Micro Dust مجهز به فناوری 3M و پلاس‌مستر یونایزر: دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی، علاوه بر اینکه به ذخیره انرژی کمک می‌کنند در از بین بردن ذرات مضر خانگی نیز مفید هستند. فیلتر Micro Dust مجهز به فناوری 3M و پلاس‌مستر یونایزر از بارهای الکترواستاتیک برای به دام انداختن ذرات میکروسکوپی، شامل مواد حساسیت‌زایی مثل گرده‌ها و غبار، استفاده می‌کند.

فناوری Plusmaster Ionizer Plus بیش از 3 میلیون یون برای استریلیزه کردن و بوزدایی تولید می‌کند تا مواد حساسیت‌زا و باکتری را به حداقل برساند. به دلیل وجود قابلیت پاک‌کنندگی خودکار پلاس‌مستر بدنه داخلی دستگاه تهویه مطبوع با خشک کردن مبدل گرما و سپس استریلیزه کردن مجدد فضای داخلی با یون‌های پلاس‌مستر حفظ و نگهداری می‌شود. همین امر منجر به حذف ریزگردها و بوی نامطبوع می‌شود.

قابلیت Jet Cool: قابلیت Jet Cool دما را به 18 درجه سانتی‌گراد می‌رساند و سرعت فن داخلی را به مدت 30 دقیقه به حداکثر می‌رساند تا خروجی سرمایش را بهبود بخشد. با این ویژگی کاربران می‌توانند به سرعت محیط را خنک کنند و سپس فوراً به تنظیمات دمای معمولی باز گردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید