۰۳ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی؛ فرمانروای بازار نمایشگر ساعت هوشمند

اگر ساعت هوشمند دارید، حتماً به خوبی درک می‌کنید که چقدر نمایشگر در تجربه شما از این دستگاه نقش حیاتی دارد. در چنین نمایشگر کوچکی، تعامل اهمیت بالایی در تجربه نهایی دارد اما از ساعتی به ساعت دیگر این امر متفاوت است.

بنابر گزارشات جدید، با اینکه ممکن است تجربه متفاوت باشد اما خود شرکتی که نمایشگر را تولید می‌کند چندان اهمیتی ندارد. طبق تحقیقات مرکز DisplaySearch، ال‌جی 67 درصد از بازار نمایشگر ساعت هوشمند را در اختیار دارد که این رقم شامل مشارکت با اپل برای تولید ساعت هوشمند اپل هم می‌شود. علاوه بر این، ال‌جی حدود 90 درصد از درآمد نمایشگر ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است.

در سه ماهه اول 2015، مرکز DisplaySearch گفت که ال‌جی 8 میلیون نمایشگر ساعت هوشمند صادر کرده است. این رقم در سه ماهه اول سال گذشته 1.1 میلیون بوده است.

ال‌جی با این 8 میلیون نمایشگری که صادر کرده است جایگاه بالاتری نسبت به Japan Display دارد که با صادرات 1.48 میلیونی جایگاه سوم را گرفته است. شرکت Futaba نیز 1.12 میلیون نمایشگر ساعت هوشمند و شرکت شارپ 900 هزار دستگاه صادر کرده است.

در این فهرست، سامسونگ با تولید 3 میلیون نمایشگر در جایگاه دوم و پایین‌تر از ال‌جی در تولید نمایشگر برای ساعت هوشمند قرار دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید