۰۲ تیر ۱۳۹۴

اتصال ساده‌تر با webOS 2.0 ال‌جی

با اینکه هزاران شرکت جدیدترین دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های فناوری خود را به تازگی معرفی کرده‌اند اما پلت‌فرم تلویزیون هوشمندی که با استقبال زیاد و بازخورد مثبتی روبه‌رو شده webOS 2.0 ال‌جی است.

از وقتی که ال‌جی پلت‌فرم webOS را در سال 2014 با شعار “تلویزیون بار دیگر ساده‌تر می‌شود” معرفی کرد، فروش تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS طی 8 ماه اول از 5 میلیون دستگاه فراتر رفت. اکنون تلویزیون‌های هوشمند با پلت‌فرم webOS 2.0 با تمرکز بر سه قابلیت اتصال ساده، تغییر ساده و کشف ساده، این تجربه را ساده‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد به سادگی متصل شوید، به همه چیز در یک نگاه دسترسی پیدا کنید و امکانات بی‌پایان را درست از همان جا که هستید کشف کنید.

از نصب اولیه آسان با کمک Bean Bird تا طراحی چشمگیر پلت‌فرم، ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا یک گشت ساده در webOS 2.0 ال‌جی داشته باشید و اکوسیستم برتر برنامه‌های کاربردی و محتوا را کشف کنید.

اتصال ساده به تلویزیون هوشمند از آغاز تا پایان

تلویزیون webOS ال‌جی برای این طراحی شده بود که در تمامی جنبه‌های تجربه مشاهده از نصب اولیه تا اتصال دستگاه‌های جانبی شما را یاری کند. با شخصیت Bean Bird، پرنده لوبیاشکل و بدون استرس، تنظیمات و نصب تلویزیون هوشمند تا کنون به این سرعت و سادگی نبوده است. به راحتی تلویزیون را متصل کنید و بگذارید Bean Bird دوست‌داشتنی و بامزه شما را در طی این فرایند راهنمایی کند.

با فرایند سرگرم‌کننده نصب که Bean Bird به شما کمک می‌کند، شما می‌توانید به راحتی تنظیمات را از طریق Quick Setting (تنظیمات سریع) در هر زمان که خواستید انجام دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید فوراً به محتوای مورد نظر خود از طریق قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند یا Smart Share دسترسی پیدا کنید و به راحتی پیمایش کنید. راه‌های جدید برای اشتراک‌گذاری محتوایی که در دستگاه‌های هوشمند ذخیره شده پیدا کنید و آنها را در صفحه بزرگ تلویزیون برای دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید تا لذت ببرند. حتی برای اتصال ساده‌تر، قابلیتInput Assist  به قابلیتInput Picker  به‌روز شده است. این قابلیت جدید نه تنها دستگاه‌های جانبی را برای اتصال فوری شناسایی می‌کند بلکه لیست دستگاه‌های ورودی را بدون ایجاد تداخل در چیزی که مشاهده می‌کنید نمایش می‌دهد.

۱ نظر

محسن لشکری فر ۳ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

ایت سیستم جادویی واقعا فوق العاده است.

نظر دهید