۱۰ مرداد ۱۳۹۴

تلویزیون ‌های Prime UHD ال‌جی همان Super UHD هستند

تلویزیون‌های پیشرفته Prime UHD ال‌جی با نام Super UHD در بازار ایران عرضه خواهند شد.

تحول تلویزیون‌های مدرن امروز در قرن 20 رخ داده و اکنون این تحول به منزله‌ی پلی به قرن 21 است. ممکن است مشتریان روزهای درخشش تلویزیون‌های CRT را به یاد داشته باشند؛ هر چند تاکنون این تلویزیون‌ها منسوخ شده‌اند. تلویزیون‌های LCD به عنوان جایگزین عرضه شدند اما با گذشت سال‌ها مشتریان فهیم و نکته‌سنج خواستار تلویزیون‌هایی بودند که کیفیت تصویر بهتری داشته باشد. در این زمان بود که تلویزیون‌های LED پا به عرصه گذاشتند.

امروز عصر تلویزیون‌های UHD است و این تلویزیون‌ها در ایران با عنوان سوپر یا SUPER شناخته می‌شوند. حالا این SUPER به چه معناست؟ به این معنی است که یک تقویت‌کننده به تلویزیون اضافه کنیم که تصویر برتر و واضح‌تر، طراحی برتر و باریک‌تر و ماشین برتر و هوشمندتر را تضمین کند. اگر تصمیم دارید تلویزیونی انتخاب ‌کنید، تلویزیونی را بخرید که SUPER باشد.

کیفیت تصویر برتر؛ زنده شدن رنگ‌ها، تضمین رضایت شما

ایجاد تصویر برتر به این سادگی‌ها هم نیست. بخشی از تحقیق و توسعه دقیق و موشکافانه است که تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده را میسر می‌کند. تلویزیون‌ها باید برای ارائه محتوایی با وضوح بالا و دوستدار 4K سازگاری داشته باشند. به عنوان یک نمونه بارز از آن می‌توان به پنل‌های 4K IPS اشاره کرد. این پنل‌ها از چندین زاویه دید پشتیبانی می‌کنند و رنگ‌هایی یکنواخت و محتوایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که منجر به تجربه سینمایی واقعاً پیشرفته می‌شود. با ارائه کیفیت تصویر برتر، تلویزیون SUPER UHD بسیار کاربرپسند و باکیفیت خواهد بود. انتشار اندک نور آبی برای چشم بیننده بسیار خوب است. این تلویزیون برای همه نیازهای خانواده امن‌تر است.

طراحی برتر؛ شیک و با جزییات دقیق

این تلویزیون‌ها حتی در زمان خاموش بودن هم ظاهر شیکی دارند و نمای زیبایی در مرکز اتاق نشیمن شما ایجاد می‌کنند. تلویزیون SUPER UHD ال‌جی برای ارائه زیبایی بیشتر و جمع‌وجور بودن طراحی شده‌اند و نمایشگر Ultra Slim فقط 8.5 میلی‌متر ضخامت دارد. همه امکانات عالی این نمایشگر در طراحی خیره‌کننده CINEMA SCREEN گنجانده شده است که حاشیه بسیار باریکی دارد.

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی از پایه شنودگاه یا Auditorium Stand پشتیبانی می‌کند که به ظاهر کلی تلویزیون عناصر زیبایی می‌افزاید. این پایه به عنوان بازتابنده صدا عمل می‌کند تا خروجی صدا را مرکزیت ببخشد و صدای تلویزیون را تقویت کند.

هوش برتر؛ تسهیل عصر اینترنت

هوشمند بودن بخشی از عنصر SUPER در دنیای امروز است. با پیش رفتن به دل عصر دیجیتال، تلویزیون‌های SUPER UHD همراهان هوشمند ما خواهند شد. تلویزیون هوشمند ال‌جی با رابط کاربری webOS 2.0 ال‌جی کار می‌کند که به معنی تغییر سریع، تنظیمات سریع و جدید و محتوای ویدئو و جست‌وجو بدون تداخل در چیزی است که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید.

با هوش برتر، تلویزیون ال‌جی یک ابتکار سرگرم‌کننده خواهد بود. این تلویزیون‌ها به شما هزاران اطلاعات می‌دهند، وضعیت شبکه‌های اجتماعی را به‌روز می‌کنند یا پخش ویدئو را تسهیل می‌بخشند. تلویزیون SUPER UHD ال‌جی با سیستم‌عاملی انسانی‌شده مهندسی شده و پیمایش در آن بسیار آسان است و تنها با یک کلیک همه چیز امکان‌پذیر خواهد شد.

تصویر برتر، طراحی برتر، هوش برتر

تلویزیون‌های زیادی در بازار وجود دارد اما چیزی که در ذهن باقی می‌ماند قانون PDS ال‌جی است؛ یعنی Picture (تصویر)، Design (طراحی) و Smart (هوشمند). وقتی مشتریان قانون PDS را به ذهن بسپرند دیگر در انتخاب تلویزیون اشتباه نخواهند کرد. بنابراین، قبل از انتخاب تلویزیون، ابتدا آن را بشناسید و در نهایت فقط مدلی را انتخاب کنید که SUPER باشد.

یادتان نرود که SUPER UHD و PRIME UHD هر دو یک فناوری هستند. مدل‌هایی که در بازار ایران عرضه خواهد شد با نام SUPER UHD هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید