۱۵ مرداد ۱۳۹۴

سیستم‌های کاست سقفی چهارطرفه ال‌جی؛ بدون داکت و تک‌بخشی

سیستم‌های اسپلیت بدون داکت از دو جزء اصلی تشکیل شده‌اند: دستگاه داخلی و دستگاه بیرونی. این دو دستگاه با لوله‌های سرماساز و سیم‌کشی برق و کابل‌های ارتباطی به هم متصل می‌شوند. سیستم‌های اینورتر پمپ گرمایی جایگزین هوشمندی برای HVAC مرکزی و دستگاه‌های تهویه مطبوعی هستند که روی پنجره سوار می‌شوند. این سیستم‌ها در پیکره‌بندی‌های گوناگون برای انواع وضعیت‌های سرمایشی و گرمایشی مختلف در دسترس هستند. نصب توسط تکنسین HVAC مورد تأیید ایمن و آسان است و نیاز به هیچ داکت‌کشی یا ورقه فلزی نیست.

سیستم‌های کاست سقفی چهارطرفه

سیستم‌های کاست سقفی چهارطرفه برای آسودگی بیشتر کاربر قابل سفارشی شدن هستند و تنظیمات آن طبق نیاز کاربر قابلیت تغییر را دارد. دستگاه داخلی در سقف بدون ایجاد برجستگی مهروموم می‌شود و ظاهر بسیار یکدست و تمیزی به آن می‌دهد. این سیستم‌ها در ظرفیت‌های اسمی 1-1/2، 2، 3 و 3-1/2 تن در دسترس است. سیستم‌های سقفی چهارطرفه ال‌جی برای استفاده در اماکن تجاری کوچک، بزرگ یا فضای باز مناسب هستند. کاست سقفی جایگزینی شایسته برای زمانی است که با محدودیت در فضای روی دیوار مواجه هستید.

فناوری اینورتر

سیستم‌های اسپلیت اینورتر با سرعت‌های گوناگون به میزان قابل توجهی ساکت‌تر هستند و انرژی کمتری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع متداول مصرف می‌کنند.

کمپرسور اینورتر برای رسیدن به ظرفیت اتاق بالا و پایین می‌رود تا نهایت آسودگی را به همراه آورد. وقتی دمای از پیش تعیین‌شده حاصل شد، کمپرسور اینورتر سرعت خود را کمتر می‌کند تا آسایش بیشتری را ایجاد کند و در نهایت انرژی کمتری را مصرف نماید.

تعهد کیفیت

ال‌جی به موفقیت پروژه‌های تهویه مطبوع خود متعهد است. ما پشتیبانی فنی را در طی نصب ارائه می‌دهیم و کلاس‌های متنوعی که برای نصابان و شرکت‌های خدماتی طراحی شده است برگزار می‌کنیم. این کلاس‌ها در مراکز آموزش ال‌جی در مکان‌های مختلف و زمان‌های مختلف در طول سال و بر اساس در خواست‌های مختلف اجرا می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید