۰۷ مرداد ۱۳۹۴

پیک‌نیک بروید اما حرفه‌ای!

سفرهای نوستالژیک یک چیز است اما بستن کوله‌بار یک چیز دیگر؛ آن هم یک کوله‌بار سنگین! فناوری باعث شده تا حمل برخی از آیتم‌های حجیم برای رفتن به پیک‌نیک غیرضروری شود؛ مخصوصاً وقتی نوبت به تبلت و دوربین می‌رسد. لازم نیست کوله‌باری به اندازه یک چمدان به پشت خود آویزان کنید. فقط چیزهای ضروری را بردارید. ما به شما قول می‌دهیم که چیزی را جا نگذاشته‌اید.

 

برنامه

بله! حتی اگر یک هفته هم تعطیل باشید، باز هم لازم است برای همین مدت برنامه‌ریزی کنید. به کارهایی فکر کنید که دوست دارید انجام دهید و چیزهایی که لازم است همراهتان باشد. شنا؟ مایو یادتان نرود. برای تعطیلات آخر هفته‌ای که با دوستان خود دارید، چند دست لباس راحت بردارید. کت و شلوار لازم نیست.

ملزومات

هر چه لازم است همراه خودتان بردارید. اینجا این سؤال برایتان پیش می‌آید که با مواد آرایشی و بهداشتی فراورانی که با خودتان قرار بود همراه داشته باشید چه کنید. پاسخ: بهتر است آنها را در مسیر سفر تهیه کنید. فقط لوازم ضروری مانند مسواک را با خودتان بردارید. شامپو و نرم‌کننده موی سر را از هر جایی می‌توانید تهیه کنید.

 

کفش

اینها از لوازمی هستند که هر جور جمعشان کنید جای زیادی اشغال می‌کنند. دو جفت کفش برای بیشتر نیازهای شما کافیست. با یک جفت کفش کتانی هم می‌توانید قله‌نوردی ‌کنید هم در ساحل قدم بزنید؛ یک کفش راحتی هم در بیشتر مواقع به کار شما می‌آید.

 

فناوری

روزهای به دوش کشیدن کتاب، فیلم دوربین، شارژر و فناوری‌های حجیم برای گذراندن زمان و ثبت لحظات در تعطیلات خیلی وقت است که گذشته. تبلت‌هایی مانند G Pad ال‌جی تعطیلات را راحت و سبک می‌کند. ال‌جی G4 نیز همراهی ایده‌آل نه تنها برای ثبت لحظات است بلکه از باتری قابل تعویض و کارت حافظه برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید کوله‌بار خودتان را بدون تحمل وزن اضافی برای هر شرایطی مهیا کنید.

 

کیف پول

افراد عاقل می‌گویند: “لباس کمتر بردار، پول دوبرابر”. نصیحت هوشمندانه‌ای است. با این حال، حتماً به پول دسترسی داشته باشید. مبادا نه لباس بردارید نه پول! با بانک تماس بگیرید و بگویید در مسافرت هستید تا حساب و کارت حساب شما را در حالت تعلیق درنیاورند. برای استفاده از حراجی‌ها و خرید سوغات حتماً پول را نیاز خواهید داشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید