۲۴ خرداد ۱۳۹۷

تجربه یک استادیوم واقعی با تلویزیون‌های Nano Cell ال‌جی

در این روزها شمارش معکوس تا برگزاری بازیهای جام جهانی آغاز شده است، و یکی از سرگرمی های لذت بخش، تماشای این بازی ها بصورت دسته جمعی و در کنار اعضای خانواده است.

اما نکته قابل توجه این است که  به غیر از کسانی که از همان ابتدا رو‌بروی تلویزیون می‌نشینند بقیه افراد باید از زاویه‌های مختلف به صفحه تلویزیون نگاه کنند. زاویه‌ای که با توجه به جمعیت و البته چیدمان خانه ممکن است از صفر تا 60 درجه نیز برسد. از طرفی تلویزیون‌ها معمولا در موقعیتی قرار می‌گیرند که نمی‌توان از همه جای خانه به صورت مستقیم به صفحه آنها نگاه کرد و به ناچار باید با زاویه تلویزیون را ببینیم. این عوامل باعث می‌شوند اهمیت بالا بودن کیفیت رنگ در تماشای تلویزیون از زاویه‌های مختلف به امری مهم تبدیل شود. به‌خصوص در زمان جام‌جهانی که از دست دادن یک لحظه هم نابخشودنی است .

تلویزیون‌های Nano Cell ال‌جی کاملا این مشکل را برطرف کرده‌اند. چرا که اولا رنگ‌های نمایش داده شده توسط پنل Nano Cell تا 64 بار از سایر LED های معمولی بازار طبیعی‌تر و غنی‌تر هستند و ثانیا تکنولوژی دقت رنگ فوق پیشرفته این محصول باعث می‌شود تا از هر زاویه‌ای، رنگ واقعی تصویر را مشاهده کنید. امری که در نهایت باعث می‌شود بدون مشکل بتوانید از هر نقطه از خانه و با هر زاویه‌ای، تصاویر را باکیفیت بالا ببینید و حضور در یک استادیوم واقعی را در خانه خود تجربه کنید.

جدول زمان بندی بازیهای جام جهانی به شرح ذیل خدمت شما ارائه می گردد.

1-wc-table(2)

2-wc-table(1)2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید