۳۰ دی ۱۳۹۴

تنها در خانه با ال‌جی V10

عید نزدیک است و خیلی‌ها تصمیم به سفر ندارند. شاید دوست داشته باشند در فصل تعطیلات کنار خانواده و عزیزانشان بمانند. گاهی اوقات این بهترین هدیه‌ای است که ممکن است از کسی که دوستش دارید به شما برسد. به هر حال، گاهی زندگی این گونه پیش می‌رود و باید به دنبال راه چاره بود تا به بهترین و خلاقانه‌ترین شکل از آن استفادهنمود و در کنار اعضای خانواده بهترین لحظات را تجربه کرد.

 اهمیت گپ‌های تصویری

اگر از پدر و مادر یا فرزندان خود دور هستید یا آنها در شهر یا کشور دیگری زندگی می‌کنند، تماس تلفنی همیشه نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. شاید تصورش هم سخت باشد که قرار است فصل تعطیلات را بدون آنهایی که دوستشان دارید سپری کنید. اما بر خلاف تصور برخی‌ سنتی‌گرایان، فناوری همیشه هم بد نیست و در این چنین مواقع واقعاً به کار می‌آید و مردم را به هم نزدیک می‌کند.

تماس‌های ویدئویی در فصل تعطیلات می‌تواند بسیار خلاقانه و نشاط‌آفرین باشد. مثلاً می‌توانید هنگام صحبت کردن، هدایای خود را باز کنید، شمعدان‌ها را روشن کنید یا خانه را برای عید آذین‌بندی کنید. اینها نمونه‌ای از با هم بودن است؛ نه خیلی دور نه خیلی نزدیک. شما می‌توانید لبخند شادی را روی لبان عزیران خود ببینید یا غلتیدن قطرات اشک روی گونه‌های پدر و مادرتان را مشاهده کنید. شاید هزار بار با خودتان بگویید که چرا نباید الان پیش آنها باشید و آنها را در آغوش بگیرید؟ اما باز جای شکرش باقیست که چهره آنها را می‌توانید ببینید.

ال‌جی V10 به شما کمک می‌کند تا با بهترین کیفیت صدا و تصویر  و بالاترین سرعت انتقال اطلاعات هنگام تماس‌های ویدئویی از طریق رسانه‌های اجتماعی روی گل عزیزان خود را ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید