۱۶ دی ۱۳۹۴

توسعه مشارکت ال‌جی با محتوا و فناوری پیشرفته در تلویزیون 4K HDR

 

همکاری ال‌جی با شرکت‌های فناوری و تأمین‌کنندگان محتوا نظیر دالبی، نت‌فلیکس، آمازون، یوتیوب و ناسا

لاس‌وگاس-5 ژانویه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز مشارکت‌های مهم خود را با شرکت‌های پیشگام فناوری و تأمین‌کنندگان محتوا برای ارائه محتوای 4K HDR با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان اعلام کرد. بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 می‌توانند مجموعه‌ای جدید از محتوا و ابتکارات مربوطه فناوری HDR ال‌جی را خودشان اول از همه ببینند.

تلویزیون‌های OLED و Super UHD جدید ال‌جی در سال 2016 برای پشتیبانی از فرمت‌های استاندارد کنونی HDR در صنعت مانند HDR10 و Dolby Vision طراحی شده‌اند. مشارکت ال‌جی، دالبی و نت‌فلیکس برای ایجاد فیلم‌های 4K Dolby Vision™ HDR از سریال Daredevil  نت‌فلیکس برای تلویزیون OLED صورت گرفته است که بازدیدکنندگان از CES می‌توانند خودشان در غرفه ال‌جی ببینند. محتوای Dolby Vision، برای ایجاد تجربه بی‌نظیر مشاهده تلویزیون، امکان بهره بردن کامل از فناوری OLED را با فراهم آوردن روشن‌ترین صحنه‌ها، تاریک‌ترین اعماق، جزییات بیشتر و رنگی بی‌بدیل نسبت به تلویزیون‌های متداول میسر می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی با چندین تأمین‌کننده جهانی دیگر محتوا همکاری کرده است تا پخش بهترین محتوا را برای تماشای HDR قابل دسترسی قرار دهد. بازدیدکنندگان از CES می‌توانند محتوای HDR را برای اولین بار با استفاده از کدک VP9-Profile 2 گوگل ببینند. یوتیوب نیز پخش HDR را از طریق یک برنامه کاربری تلویزیون خود از اواخر امسال میسر می‌کند.

برای پررنگ‌ گردن همکاری دیگر، باید بگوییم که غرفه ال‌جی فضای تاریکی را دارد که برای نمایش ویدئو کلیپ‌های HDR از اعماق فضا ایجاد شده است؛ ویدئوهایی که توسط ناسا گرفته و با Harmonic (هارمونیک)، شریک رسمی ناسا در زمینه UHD، تولید شده است. آن طور که ناسا و هارمونیک نمایش می‌دهند HDR به بینندگان امکان می‌دهد تا فضا را طوری تجربه کنند که هرگز نکرده‌اند. پیتر الکساندر، معاون ارشد و مدیر هارمونیک، گفت: «تلویزیون OLED ال‌جی با توانایی ایجاد اعماق سیاه، کانال تلویزیون UHD ناسا را که به تازگی معرفی شده است به بهترین شکل نشان می‌دهد و مشتریان را به تجربه واقعی حضور در فضا نزدیک‌تر می‌کند.»

و در پایان، ال‌جی فناوری پخش پیشرفته HDR را با همکاری یک تأمین‌کننده بومی پخش محتوا در لاس‌وگاس به نمایش می‌گذارد. فناوری ATSC 3.0، که فناوری پخش استاندارد است و توسط Advanced Television Systems Committee (انجمن سیستم‌های پیشرفته تلویزیون) ساخته شده، بر روی HEVC که کد ویدئوی پربازده است قرار می‌گیرد؛ این یک فرمت ویدئویی پیشرفته نسل آینده در ایالات متحده امریکاست که انتقال پیشرفته فرکانس را برای ایجاد کیفیت بهتر تصویر فراهم می‌کند.

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «در ال‌جی، ما محتوا را مانند فناوری و سخت‌افزار تلویزیون جدی می‌گیریم. اشتراک‌گذ‌اری ابتکارات ما با شرکای پیشگام در صنعت بخشی مهم از راهبرد ما برای ارائه مزایای بیشتر برای مشتریان ماست تا دسترسی به محتوای عالی به سرعت توسعه پیدا کند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکای تلویزیون ال‌جی، می‌توانند از 6 تا 9 ژانویه به غرفه ال‌جی در CES سر بزنند یا به آدرس www.LGnewsroom.com/ces2016 مراجعه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید