۰۴ بهمن ۱۳۹۴

راهنمای ایجاد قفل هوشمند در Nexus 5X ال‌جی

تلفن‌های هوشمند روز به روز بر تعدادشان افزوده می‌شود و این روزها یکی از آنها را در دست همه می‌بینید، حتی نوجوانان کم سن و سال هم حداقل برای بازی، استفاده از برنامه‌های کاربردی و دسترسی به دنیای اینترنت از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. تا همین چند سال پیش بود که داشتن تلفن هوشمند فقط در انحصار یک عده خاص بود و بیشتر مردم به امکاناتی نظیر برقراری ارتباط و ارسال پیامک متنی راضی بودند!

حالا که تلفن‌های هوشمند فراگیر شده‌اند، بهتر است به فکر امنیت آنها نیز باشیم. شاید شما هم از آنهایی باشید که دلتان نخواهد هر کسی که دور و برتان بود گوشی شما را بردارد و به زندگی شما سرک بکشد. قفل کردن تلفن هوشمند همیشه یکی از بهترین راه‌هاست. البته، استفاده از پین و ضربه‌های زیاد برای باز کردن گوشی کسالت‌آور است؛ مخصوصاً وقتی جای امنی مانند خانه هستید و در موقعیت آزاردهنده‌ای نیستید.

با قفل هوشمند در Nexus 5X دیگر لازم نیست خودتان را درگیر باز کردن قفل گوشی کنید.

new-smart-lock-5.0

به قسمت تنظیمات بروید و بر روی گزینه امنیت یا Security و سپس قفل هوشمند یا Smart Lock ضربه بزنید. در منوی جدید، گزینه مکان‌های مورد اطمینان یا Trusted Places را انتخاب کنید و سپس به گزینه Add a Trusted Place بروید تا یک مکان ایمن و مورد اطمینان اضافه نمایید. شما می‌توانید خانه یا مکان دیگری را به عنوان مکان مطمئن انتخاب کنید که نیازی به قفل شدن گوشی نداشته باشید.

از این به بعد، وقتی به خانه می‌رسید دیگر لازم نیست قفل گوشی خود را باز کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید