۱۱ اسفند ۱۳۹۴

جشنواره نوروزی ال‌جی با سبدهایی پر از محصولات شگفت‌انگیز و هدایای ویژه

دیر بجنبید نوروز از راه رسیده و هنوز هیچ کاری نکرده‌اید! ترافیک خانه‌تکانی و رفت و روب و شست‌وشو از یک طرف، خریدهای عید و لوازم مورد نیاز از طرف دیگر دو ماه پایانی سال را به پرمشغله‌ترین ماه‌های سال مبدل می‌کند.

از مقوله تکراری و رنج‌آور خانه تکانی که بگذریم، خرید برای خودش دنیایی دارد: خرید لباس نو، کیف نو، کفش نو. البته

لباس و کیف و کفش مدت کمی با شما همراهند. وقتی به خریدهای بزرگ‌تر، مثل خرید لوازم خانگی یا صوتی و تصویری می‌رسید، همیشه هیجان بیشتری دارید زیرا این لوازم حداقل چند سالی مهمان خانه‌های شما هستند.

همان طور که برای خرید لوازم شخصی به دنبال حراجی‌ها و بهترین فرصت‌ها هستید تا در پول خود صرفه‌جویی کنید، خرید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و اقلام بزرگ این چنینی از جشنواره‌های پایان سال و استفاده از تخفیف‌های نقدی و هدایای هیجان‌انگیز لطف و هیجان خاصی دارد.

یکی از این فرصت‌های ایده‌آل جشنواره نوروزی ال‌جی است که شما به شوق آمدن بهار و نو کردن محصولات خود از آن استقبال می‌کنید زیرا این بار هم مثل همیشه ال‌جی برای شما هدایای خاص و ویژه‌ای کنار گذاشته است.

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران‌ افتخار دارند که فرصتی باشکوه برای خانواده‌های ایرانی فراهم کنند. در این راستا، جشنواره «نوروز،‌روز تو» با مجموعه متنوعی از تخفیف‌های نقدی و هدایای ارزشمندی از 15 بهمن ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره ویژه سبدهای ویژه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود. مشتریان محترم گلدیران، برای اولین بار می‌توانند محصولات منتخب ال‌جی را در سبدهای ویژه جشنواره خریداری کنند و از هدایای منحصر به فرد آن بهره‌مند شوند.

استفاده از مزایای جشنواره« نوروز، روز تو» مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است. هدایای در نظر گرفته شده برای سبدهای ویژه نیز به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که در دوره جشنواره تمامی محصولات هر سبد را خریداری و اقدام به نصب آن‌ها نمایند.

در جدول زیر می توانید محصولات منتخب در جشنواره و تخفیف ها و هدایای ارائه شده را مشاهده نمایید.

photo_2016-02-18_10-18-20photo_2016-02-18_10-18-14

photo_2016-02-18_10-18-27

basket_1-e1454751742302

۳۴ نظر

chroo ۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
چرا مثل پارسال، موبایل ها جزء جشنواره نیستند؟ محصولات جشنواره تا اخر به همین شکل می مونه؟ممنون.

ال جی ۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

برای تلفن های همراه ال جی جشنواره جداگانه ای تحت عنوان جشنواره نوروزی ال جی موبایل در نظر گرفته شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید از همین وبلاگ این جشنواره را پیگیری کنید.

پیمان ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

لطفا “لینک” شرکت در جشنواره موبایل ال جی را قرار دهید. با سپاس

پیمان ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

لینک جشنواره خرید گوشی، نه لوازم خانگی!!!
این لینک مربوط به همین صفحه هست!!!

ال جی ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

پیمان عزیز،
با عرض پوزش فراوان از شما، لینک به اشتباه کپی شده بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره نوروزی موبایل ال جی، لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://lgblog.ir/1394/10/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87/

لاله ۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام من رفتم از یک فروشگاه ال جی سوال کردم و گفتن هدیه نقدی به صورت کارت هدیه دو ماه بعد به درب منزل ارسال میشه و هیچ کدام از سبد هایی که شما در سایت مشخص کردید هم تعلق نمی گیره

hosein ۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام چرا ماکروفر در جشنواره نیست؟

ال جی ۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

مایکروویو در بین سبدها نیست اما در جشنواره نوروزی “نوروز، روز تو” برخی از مدل ها شامل هدیه نقدی می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت گلدیران به آدرس http://norouz.goldiran.ir/#HA مراجعه نمایید.

حامد ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام چرا هیچ کس جوابی در بابد نسخه ۶ واسه جی تری تاریخ دقیق.کیه میاد جوابی نمیده به خوده الجی میگیم میگه به کشور مربوصه خودت تماس بگیر اینجا میگیم چیزی نمیگن ؟!

ال جی ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

صبور باشید! قبلاً هم در قسمت نظرات و پاسخ به دوستان عرض کرده بودیم که زمان ارائه نسخه اندروید ۶ برای G3 مشخص نیست. به محض ارائه این نسخه برای ایران، حتماً شما را در جریان خواهیم گذاشت.

مسعود ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام…
دوست عزیز بنده در ۵ الی ۶ سال گذشته کلی محصول از ال جی خرید کرده ام از جمله تلویزیون، یخچال، رختشویی، ماکروویو، سینمای خانگی، مانیتور، گوشی موبایل ال جی۳، رسیور دیجیتال …
ولی بازه زمانی خریده بنده در هیچ یک از جشنواره ها نبوده است…
با توجه به این موضوع تا بحال هیچ هدیه ای از ال جی دریافت نکرده ام…
ایا راهکاری داره از الجه هدیه دریافت کنم؟؟؟
در ضمن در یکی دو ماه اینده ۲ گوشی ال جی G4 خواهم خرید!!!
(انصافا اگه هدیه ای ندید نامردیه….خونه ام شده فروشگاه لوازم خونگی ال جی …کلی مهمون میاد برام همش تبلیغاته به خدااااااااااا………:d)

ال جی ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

مسعود عزیز،

مبارکتان باشد و امیدواریم از این محصولات نهایت استفاده را ببرید.

با عرض پوزش باید خدمتتان عرض کنم که جشنواره های ال جی تا زمان محدودی اعتبار دارند و پس از مدتی ،جشنواره تمام می شود و جشنواره دیگری جایگزین آن می شود. به همین ترتیب نیز، مدت شرکت در جشنواره و خرید محدودیت دارد که شما در طی این مدت (نه بعد یا قبل از بازه زمانی تعیین شده) می توانید در این جشنواره ها شرکت کنید و هدایایی دریافت کنید.

به شما توصیه می کنم در باشگاه وفاداری مشتریان ال جی (روی خوش زندگی) عضو شوید و از امتیازات ویژه این باشگاه برای مشتریان وفادارش بهره مند شوید.

در ضمن، شما با خرید گوشی هوشمند ال جی جی۴ تا قبل از ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ می توانید در جشنواره نوروزی ال جی شرکت کنید و شانس خود را برای بردی یک خودروی لوکس بنز C200 امتحان کنید.

حامد ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

از بابد جوابتون ممنون متوجه شدم تشکر روز خوش

كامليا ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خسته نباشید من یه یخچال با مدل gr-b822hbcmخریدم که حالا حاشیه دور طبقات یخچال یکسال نشده شکسته و گلدیران هم میگه شامل ضمانت نمیشه این مدل میخوام بدونم باید قطعاتشو از کجا بخرم. اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنون

ال جی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

با شرکت خدمات مشتریان گلدیران با شماره تلفن ۸۴۷۳۳ تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

حميدرضا ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من قصد خرید تلوزیون OLED EC 93000 GI رو در جشنواره نوروزی دارم خواستم بدونم جشنواره نوروزی از کی تا کی هست و برای تلوزیون مدل LG OLED EC 93000 Gi چه هدایایی تعلق میگیرد’ ممنون میشوم جواب من رو بدهید
با تشکر از LG

ال جی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

حمیدرضای عزیز،

جشنواره نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد. با خرید تلویزیون OLED ال جی مدل EC9300 در ابعاد ۵۵ اینچ یک دستگاه سینمای خانگی LH-947 SPK یا LH-140SPK هدیه خواهید گرفت.
در ضمن، برای اطلاع از سایر مدل ها و هدایا و تخفیف ها می توانید به وب سایت http://norouz.goldiran.ir/#he مراجعه کنید.

بابک ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام تخفیف جشنواره فقط شامل خرید های نقدی میشه؟

ال جی ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

بابک عزیز،

لطفا در مورد تخفیف ها در صورت خرید غیرنقدی، از فروشگاهی که قصد دارید خرید خود را انجام دهید بپرسید.

بهمن ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام جشواره ی الجی موبایل کی شروع می شود و به چه شکل است لطفا توضیح دهید..
می خوام گوشی الجی جی ۴ رو بخرم در این حالت چه جوایزی برای خرید موبایل در نظر گرفته اید۰..
لطفا ادرس یه سایت برای خرید محصولات الجی رو بدید مرسی..

ال جی ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،
جشنواره ال جی موبایل از ۲۵ دی ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد. با خرید گوشی ال جی جی ۴ در قرعه کشی یک دستگاه خودروی بنز C200 شرکت داده می شوید. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید. برای خرید آنلاین محصولات موبایل ال جی هم می توانید به وب سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

محسن ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام،
یعنی اگه یه محصول از سبد ۱ (مثلا لباسشویی) خریداری بشه هدیه ش یه موبایل V10؟! یا باید کل محصولات سبد خریداری شه؟! مگه داریم؟!

ال جی ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

محسن عزیز،

هدایای هر سبد در ازای خرید همه محصولات معرفی شده در آن سبد به شما تعلق خواهد گرفت. در غیر این صورت، با خرید هر محصول، تخفیف ها یا هدایای نقدی به شما تعلق می گیرد.

دوستی ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من نکستmdn76ssروهفته ی گذشته خریدم اما این مدل رو اصلا توی سایت براش صفحه ای یا حتی خطی مبنی بر تغییرلتش نسبت به سایر نکست ها مشاهده نکردم تنها چیزی که دیدم ومتوجه شدم سینی بود که توی نکستهای دیگه توی عکس روش بستنی گذاشته بود واونهای دیگه چهار طبقه بود قسمت فریزر ولی از ما ۶ طبقه فریزر داره چرا اطلاعات به روز رسانی نمیشه تموم سایدهای توی سایتها از بهمن ۹۳ هیچ بروز رسانی نشده من اطلاعاتم ناقصه لطفا پاسخ من رو بدهید

ال جی ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،
برای اطلاع از مشخصات محصولات و مقایسه آنها، لطفا به بخش یخچال های سایدبای ساید ال جی در وب سایت گلدیران به آدرس http://goldiran.ir/ مراجعه نمایید یا در وب سایت ال جی به آدرس http://www.lg.com/ir از آن مطلع شوید.

الیکا ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام تاریخ عرضه ساعت هوشمند نسل دوم urban دو میشه بفرمایید

ال جی ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

الیکای عزیز،

این ساعت هوشمند به صورت رسمی عرضه نخواهد شد.

شهاب ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

استان کرمانشاه انگار جشواره الجی ندارن هر کجا میرم خبری نیست

علی ۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
هدایای نقدی که ذکر کردید به صورت تخفیف از قیمت خود جنس کم میشن یا جدا پرداخت میشن؟

رز ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام. از یک فروشگاه لوازم خانگی ماشین لباسشویی خریداری کردیم ک جز جشنواره نوروزی میباشد و در مدت معلوم هم خریداری و نصب شده ما تا کنون هیچ هدیه ای دریافت نکردیم و فروشنده مربوط هم حاضر به پرداخت این مبلغ نیست. لطفا راهنمایی کنید

حمیده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
تو اردیبهشت ۹۵ جشنواره دارید ؟
می خواستم یخچال و لباسشویی بخرم .

مهدی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام…برای ثبت اطلاعات محصولات برای جشنواره نوروزی کدوم قسمت سایت باید رفت؟

سعیده ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

جشنواره لوازم خانگی کی اعلام میشه دوباره؟

نظر دهید