۲۲ فروردین ۱۳۹۵

یک نبرد و یک زندگی مسالمت‌آمیز

بعضی چیزها در زندگی خیلی خوب با هم جفت یا ترکیب می‌شوند و نتیجه خوبی هم دارد. اما بعضی چیزها وقتی با هم ترکیب شوند فاجعه‌بار می‌شوند!با ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی، لباس‌های معمولی و ظریف شما می‌توانند با آرامش و هماهنگی هر چه تمام‌تر در کنار هم شسته شوند. این همان ایده‌ای است که در تبلیغ جدید ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی به کار رفته است.

این تبلیغ تلویزیونی در حال حاضر بیش از یک میلیون بازدید در یوتیوب داشته است و بسیار حیرت‌انگیز و جذاب است. این ویدئو را ببینید:

اما چه چیزی باعث شده که این ویدئو این قدر بیننده داشته باشد؟ خب، باید بگوییم که فرایند تولید این ویدئوی 60 ثانیه‌ای 4 ماه طول کشیده است و حالا شما این شانس را دارید که پشت صحنه تولید این ویدئوی تبلیغاتی را تماشا کنید.

2016-march-article-1-2

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تولید نحوه به پرواز درآوردن لباس‌ها و نامرئی کردن افرادی بود که آنها را بر تن داشتند. گروهی از رقصنده‌ها و هنرمندان به صف کشیده شدند تا در محیطی کاملاً مجازی و با کنترل کامل برای تمامی جنبه‌های فیلم‌برداری ایفای نقش کنند.

2016-march-article-1-5

تصویربرداری حرکات لباس‌ها دو هفته در استودیویی در لس آنجلس طول کشید و بیشتر زمانی که برای تولید صرف شد ویرایش‌های پس از اجرا بود. پشت صحنه این ویدئو را تماشا کنید:

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید