۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

دو جایزه برای یک برنده!

جاروی بهداشتی استلا و جاروبرقی RoboSense جایزه خنده‌دارترین دابسمش که برای ال‌جی ساخته شود.

مسابقه جدید اینستاگرام ال‌جی تحت عنوان ” RoboSense  شما را فرا می‌خواند” به خنده‌دارترین دابسمش با لوله جاروبرقی جایزه می‌دهد.

دو نفر اول به انتخاب هیئت داوران ال‌جی انتخاب می‌شوند. جایزه نفر اول یک دستگاه جاروی بهداشتی استلای ال‌جی و یک دستگاه جاروبرقی RoboSense  ال‌جی مدل VB-7720B است؛ یعنی دو جایزه برای یک نفر! 😀 نفر دوم برنده یک دستگاه جاروبرقی RoboSense خواهد شد. سه نفر بعدی به قید قرعه انتخاب شده و یک دستگاه جاروبرقی ۲۲۰۰ وات VN-2822 ال‌جی به آنها اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه، ویدیو داب‌اسمش خود را در صفحه اینستاگرامتان آپلود نمایید و هشتگ #Robosensesings را در زیر آن تایپ کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در مسابقه به اینجا مراجعه نمایید.

 جاروبرقی VB-7720B یک جاروی مکنده و پیشرفته است که گرد و غبار را ۳ برابر بیشتر از مدل‌های قبل فشرده می‌کند. در این جاروبرقی جدید ال‌جی ۳ حسگر روی بدنه‌ و یک حسگر روی دسته‌ تعبیه شده است که برای تشخیص موقعیت و حرکت به صورت خودکار طراحی شده‌اند. فیلتر هپا و قابلیت تخلیه آسان مخزن از دیگر امکانات ویژه این جاروبرقی است.

سیستم گردبادی جاروهای ال‌جی با بازدهی بالا، ذرات گرد و غبار را از هوای پاکیزه جدا می‌سازد.

جاروبرقی VB-7720B یک جاروبرقی با فناوری مسیریاب خودکار Follow me و ۴ حسگر فاصله‌سنج است که یک حسگر در دسته جاروبرقی و ۳ حسگر در بدنه آن تعبیه شده است. این جاروبرقی به صورت خودکار همراه کاربر حرکت کرده و فاصله ۱۰۰ سانتی‌متری تا دسته جاروبرقی و همچنین حرکت کاربر را حفظ می‌کند. هنگامی که فاصله بدنه از دسته جاروبرقی به بیش از ۱۰۰ سانتی‌متر می‌رسد، بدنه به طور خودکار به سمت دسته جاروبرقی و در جهت حرکت کاربر پیش می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید