۰۵ مرداد ۱۳۹۵

شرکت LG Chem بزرگترین کارخانه الاستومر کره را می‌سازد

شرکت LG Chem با توسعه بزرگترین کارخانه الاستومر (کشپار) فروش خود را در بازار جهانی افزایش می‌دهد.

به گفته این شرکت، LG Chem قرار است با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد وونی ( معادل 347.8  میلیون دلار امریکا) به زودی کارخانه الاستومر را در کارخانه دایسان، واقع در استان چانگ چئونگ جنوبی، بسازد و ظرفیت تولید سالانه را به 200 هزار تن تا سال 2018 برساند. این کارخانه در زمینی به مساحت 59 هزار و 400 مترمربع،برابر با مساحت 8 زمین فوتبال، ساخته خواهد شد. وقتی کار ساخت این مجموعه به اتمام برسد، این کارخانه بزرگترین کارخانه الاستومر کره خواهد بود.

 الاستومر یک رزین مصنوعی با ارزش بالا و دارای خواص پلاستیک و لاستیک است. این ماده در سپر خودروها، لایه‌های ضربه‌گیر کفش و فیلم‌های کاربردی و نیز پوشش کابل‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی این کارخانه کامل شد، ظرفیت تولید سالانه الاستومر LG Chem بیش از 3 برابر می‌شود و از 90 هزار تن در حال حاضر به 290 هزارتن خواهد رسید.

انتظار می‌رود الاستومری که LG Chem تولید آن را افزایش می‌دهد، به دلیل افزایش تقاضا برای مواد متشکله خودروهای سبک‌تر در میان دیگر مواد، به سرعت رشد کند. در واقع، به گفته CMR، یک شرکت آمار بازار در زمینه پتروشیمی، بازار الاستومر از 2.4 هزار میلیارد وون (2.08 میلیارد دلار امریکا) در سال 2015 به 3.5 هزار میلیارد وون (3.04 میلیارد دلار امریکا) در سال 2020 برسد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که شرکت LG Chem بالاترین میزان رقابت را در جهان دارد زیرا شرکتی است که هم کاتالیزور متالوسین دارد و هم فناوری پردازش آن را. مخصوصاً اینکه LG Chem محصولاتی تولید می‌کند که خواص خوبی دارند؛ مثلاً مقاومت عالی در برابر ضربه و نسبت انقباض در مقایسه با سایر رقبا و نیز فرایندپذیری بالا با استفاده از کاتالیزور متالوسین که ساخت خود این شرکت است.

شرکت LG Chem، با این توسعه، مرکز تدارکات خود را در اروپا، امریکای شمالی و دیگر کشورهای فراتر از آسیا گسترش می‌دهد و از طریق تولید فیلم‌های کاربردی و ذوب داغ (رزین چسب) بازارهایی در میان دیگر رقبا تولید می‌کند تا در هر قاره نیازها را برآورده کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید