۱۹ مرداد ۱۳۹۵

شما در ال‌جی G5 اینها را دوست دارید!

تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G5 در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه امسال (بهمن ماه سال گذشته) پرده‌برداری شد. ال‌جی G5 در این نمایشگاه یکی از جالب‌ترین‌ها بود که توجه خیلی از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد. جالب بود چون یکی از خلاقانه‌ترین محصولات معرفی‌شده در کنگره جهانی موبایل به شمار می‌رفت. وقتی چند ماهی از آن استفاده کنید حتماً به نقاط مثبت آن پی خواهید برد. در اینجا ما می‌خواهیم 5 مورد از ویژگی‌هایی که از وجود آنها در G5 لذت بردیم را برای شما نام ببریم.

باتری قابل تعویض: البته این قابلیت جدیدی در میان تلفن‌های هوشمند نیست اما در دنیایی که پرچمدارانش همه باتری‌های مهروموم شده و غیرقابل تعویض دارند بسیار جالب است. این باتری که به راحتی تعویض می‌شود در زمان‌هایی که مدت زیادی دور از شارژر هستید یک موهبت الهی به حساب می‌آید. تنها چیزی که لازم دارید یک باتری یدک و یک پک شارژ باتری یو.اس.بی نوع C است تا به راحتی هر جا که می‌خواهید سفر کنید. شما ظرف 10 ثانیه می‌توانید باتری خالی را با یک باتری پر جایگزین کنید.

lg_g5_4

حسگر اثر انگشت در پشت: شاید خیلی‌ها در زمان معرفی G5 از وجود حسگر اثر انگشت در پشت این گوشی که نزدیک کلید خاموش/روشن است خوششان نیاید البته عادت کردن به آن کمی زمان می‌برد. اما بعد از چند هفته استفاده حتما از آن خوشتان خواهد آمد و در نبود آن دلتان برایش تنگ خواهد شد.

FP scanner

ماژول دوربین دوتایی: شاید وجود دو دوربین در یک تلفن هوشمند برای برخی از شما تعجب‌آور باشد؛ یک دوربین 12 مگاپیکسل با میدان دید 28 میلی‌متر و یک دوربین 8 مگاپیکسل  با لنز عریض‌تر 18 میلی‌متر. بعضی از شما ممکن است بخواهید از دوربین 12 مگاپیکسل G5 که زوایه باریک‌تری دارد استفاده کنید؛ شبیه همانی که در G4 دوست‌داشتنی بود اما بعضی‌ها هم حسگر 8 مگاپیکسل را در زمانی که نیاز به میدان دید بیشتری دارند می‌پسندند. این یک قضیه کاملاً متفاوت است و بستگی به نظر خود شخص دارد. در هر حال، دوربین G5 کارایی‌های بیشتری نسبت به سایر رقبا از نظر امکانات فنی برای وضوح تصویر دارد.

download

یو.اس.بی نوع C: این نوع یو.اس.بی قبلاً در Nexus 5X و چند گوشی دیگر وجود داشته است اما وقتی در G5 از آن استفاده کنید قطعاً دیگر سراغ میکرو یو.اس.بی نخواهید رفت و تلفن هوشمندی که یو.اس.بی C نداشته باشد را انتخاب نخواهید کرد. زیرا دو رو است و سرعت شارژ بالاتری دارد. یکی از تفاوت‌های دیگری که ممکن است جای دیگری به آن اشاره نشده باشد این است که رابط خیلی محکم‌تر به گوشی می‌چسبد و اگر شما گوشی را بردارید در حالی که کابل هنوز به آن متصل باشد، از هم جدا نمی‌شوند.

usb c

دوستان ماژولی: وقتی از ماژول LG Cam Plus استفاده می‌کنید، مخصوصاً وقتی در سفر باشید، متوجه خواهید شد که نه تنها باتری 1200 میلی‌آمپر اضافه دارد، بلکه کلید فیزیکی شاتر و کلید چرخان بین حالت واید و استاندارد نیز تغییر سریع بین این دو حالت را امکان‌پذیر می‌کند. وقتی از ماژول B&O Hi-Fi Plus استفاده می‌کنید متوجه پخش فایل‌های موسیقی با کیفیت بسیار بالا و بودن افت کیفیت خواهید شد؛ کیفیتی که برابر با هدفون‌های پیشرفته و گران‌قیمت است. وقتی که نخواهید از آن در تلفن همراه خود استفاده کنید، به عنوان یک DAC برای کامپیوتر شما نیز عمل می‌کند. تاکنون هیچ شرکت تولیدکننده تلفن هوشمندی جرئت انجام چنین کاری را نداشته است.

1024_2000

۲ نظر

فروش دوربین مداربسته ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سایت خوبی دارید

رضا مقامی ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

من در ال جی جی ۵ هیچ چیزی رو دوست ندارم میدونید چرا؟ چون بیشتر از دو ماه از موعد هدیه هدفون b&b گذشته ولی شرکت ال جی هیچ کاری نکرده در عمل میشه گفت یه جور کلاهبرداری انجام گرفته

نظر دهید