۰۳ تیر ۱۳۹۶

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام ال‌جی: خوراک ماهی با سس تره فرنگی

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است.
شما به راحتی می‌توانید بدون استفاده از مقدار زیادی روغن به وسیله سولاردام ال‌جی از طبخ غذاهای سنتی و بومی ایرانی نظیر کشک بادمجان، قورمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرید.
همه علاقه‌مندان آشپزی می‌توانند با سولاردام پرشیا در منزل غذاهایی طبخ کنند که کیفیتشان با غذاهای بهترین رستوران‌ها برابری می‌کند؛ در حالی که از سلامت آنها کاملاً مطمئن هستند.

خوراک ماهی با سس تره فرنگی یکی از همین غذاهای خوشمزه است. برای طبخ این غذا با مایکروویو سولاردام ال‌جی به شیوه زیر عمل کنید:

مواد لازم:

  • فیله ماهی: ۴ تکه
  • تره فرنگی: ۸۵ گرم
  • ماست: ۳۰ گرم
  • آب لیمو: ۱ ق. چ
  • عسل: ۱ ق. چ
  • نمک و فلفل سیاه و پودر سیر: به میزان دلخواه
  • روغن زیتون: ۲-۳ ق.غ

طرز تهیه:

فیله‌ها را نمک پاشیده و بعد از چند دقیقه در ظرف پیرکس لبه‌داری که آغشته به روغن کرده با سیستم ترکیب مایکرو با گریل و با قدرت ۳۶۰ وات به مدت ۸ الی ۱۰ دقیقه روی سه پایه بلند و بدون درپوش زمان دهید. سپس، در صورت دلخواه فیله ماهی را برگردانده و به مدت ۳ الی ۴ دقیقه گریل می‌دهیم تا طلایی شود.

کمی آب نمک را در قابلمه پیرکس ریخته به مدت ۴ الی ۵ دقیقه با درپوش زمان داده تا جوش آید. سپس تره فرنگی‌ها را به مدت ۵ الی 6 دقیقه در آن بجوشانید؛ بعد آبکشی کنید و آب اضافه آن را بگیرید.

در مرحله بعد، تره فرنگی و بقیه مواد را در مخلوط‌کن ریخته تا مواد کاملا خرد و باهم مخلوط شوند. مواد مخلوط شده را درون تابه‌ای ریخته و به مدت ۲ الی۳ دقیقه با سیستم مایکرو با قدرت ۳۶۰ وات بدون درپوش زمان می‌دهیم تا گرم شود.

مراقب باشید که سس شما نجوشد زیرا در آن صورت ماست آن می‌بُرد. سس گرم‌شده را روی ماهی سرخ شده بریزید و میل کنید.

Solardom

۱ نظر

اسما ۳ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ

سلام روز بخیر ببخشید
من سولاردام مدل ۳۸۵۳رو دارم
برام سوال بودم که چطور میتونم هم زمان دو ماهی یعنی سینی بالا و پایین قرار بدم و پخت بشن .

نظر دهید