۱۰ شهریور ۱۳۹۵

مجموعه بزرگ لوازم خانگی Centum System با تأکید ویژه بر دوام بالا و بازده انرژی در نمایشگاه IFA 2016

ماشین لباسشویی ال‌جی مجهز به فناوری پربازده Centum System که برای مشتریان اروپایی تولید شده است با یخچال جدید Centum System در نمایشگاه IFA 2016 برلین به نمایش درخواهد آمد. با فناوری‌های اصلی پیشرفته، نظیر موتور دایرکت درایو اینورتر در ماشین لباسشویی و کمپرسور اینورتر خطی در یخچال، اعتمادپذیری و بازده انرژی لوازم خانگی به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

ماشین لباسشویی Centum System ال‌جی مزایایی دارد که برای برطرف کردن نیاز مشتریان اقتصادی اروپایی طراحی شده است. بازده انرژی بالا مصرف انرژی را تا 60 درصد زیر آستانه کاهش می‌دهد و تأییدیه +++A دارد که نماد بالاترین رتبه بازده انرژی در اروپا است. ماشین لباسشویی از سیستم پیشرفته میرایی بهره‌ می‌برد که شبیه چیزی است که در خودرو یافت می‌شود و صدا را تا 67 دسی‌بل کاهش می‌دهد.؛ این میزان صدا کمتر از هر ماشین لباسشویی دیگری در اروپاست که درب آن از جلو باز می‌شود. ال‌جی فناوری‌های اصلی خود را 20 سال ضمانت می‌کند که برای اولین بار در صنعت چنین امکانی وجود دارد.

گنجاندن فناوری TurboWash در این ماشین لباسشویی امکان می‌دهد تا یک دور کامل از برنامه شست‌وشو تنها 49 دقیقه زمان ببرد. بازده انرژی به آب و مصرف انرژی بسط پیدا می‌کند. ماشین لباسشویی TurboWash ال‌جی، در مقایسه با مدل‌های مشابهی که این قابلیت را ندارند، در هر برنامه شست‌وشو 17 درصد آب کمتری مصرف می‌کند. ال‌جی مجموعه ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی خود را که مجهز به فناوری Centum System هستند در نمایشگاه IFA در معرض نمایش عموم خواهد گذاشت.

LG-Centum-Door-in-Door

ال‌جی مجموعه‌ای از یخچال‌های خود را با فناوری حیرت‌انگیز Centum System معرفی می‌کند. یخجال پایین‌فریزر جدید ال‌جی که در IFA به نمایش درخواهد آمد از بازده انرژی شگفت‌آور A+++ -30% برخوردار است در حالی که مدل سایدبای‌ساید با استفاده از موتور اینورتر خطی رتبه انرژی A+++ -10 % دارد. علاوه بر این، انجمن علمی و فنی آلمانی VDE طول عمر 20 ساله موتور خطی اینورتر در این محصولات را تأیید کرده است.

مرتفع‌ترین خانه دنیا که متشکل از کارت‌های بازی بود بر روی یک ماشین لباسشویی Centum System ساخته شد تا بر لرزش کم آن تأکید کند. ویدئوی آنلاین در ثبت این رکورد تاکنون بیش از 100 میلیون بازدید در تمامی رسانه‌های اجتماعی آنلاین (https://youtu.be/97SVzMNOjlY) داشته است. ال‌جی با استفاده از 18 هزار و 72 لامپ رکورد جدیدی زده و بزرگترین تصویر لامپی دنیا را تولید کرده است. این تصویر با استفاده از انرژی ذخیره شده توسط یک یخچال Centum System در یک سال (http://youtu.be/P-dAC06a3nU) روشنایی داشت.

LG-Centum-Refrigerator-1

جو سئونگ-جین، رئیس شرکت سرگرمی خانگی و محصولات هوای ال‌جی، گفت: «رکوردهای جهانی گینس مهر تأییدی افتخارآمیز برای ماست زیرا کمک به انتقال این پیام می‌کنند که فناوری Centum System بی‌همتاست و نظیر ندارد. با توسعه بیشتر دسترسی به لوازم خانگی ال‌جی در بازار اروپا، نمایشگاه IFA نقش مهمی در این راهبرد بازی می‌کند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2016 را دعوت می‌کنیم تا به غرفه ال‌جی در سالن 18 مس برلین مراجعه نمایند و جدیدترین محصولات مبتکرانه ال‌جی را از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید