۲۴ شهریور ۱۳۹۸

آبشار OLED ال جی در نمایشگاه IFA 2019

باز هم مثل همیشه OLED ال‌ جی همه را شگفت‌زده کرد: این بار در نمایشگاه IFA 2019 برلین آلمان.

ال‌جی در این نمایشگاه هم مثل نمایشگاه‌های بزرگ گذشته با ساخت سازه‌ای متشکل از پنل‌های منحنی OLED به شکل آبشار با تصاویر رنگارنگ و جلوه‌های زیبای متحیرکننده بازدیدکنندگان از نمایشگاه را به خود خیره کرد.

آنهایی که شیفته فناوری هستند و توانستند از ۶ تا ۱۱ سپتامبر خودشان را به نمایشگاه IFA 2019 در برلین آلمان برسانند در میان جنگل، اقیانوس و حتی فانوس‌های شناوری احاطه شدند که از دل پنل‌های OLED به نمایش در می‌آمدند.

هر کدام از این نمایشگرها با پیکسل‌هایی که از خود نور می‌دهند به تنهایی هم منحصر به فرد هستند اما این بار با اتصال به هم تصویر واحدی از شگفتی‌های طبیعت را در ابعادی بسیار بزرگ در معرض چشمان حیرت‌زده حضار قرار دادند.

در گالری زیر می‌توانید گوشه‌ای از بخش آبشار OLED ال‌جی که به میهمان غرفه ال‌جی خوشامد گفت را تماشا کنید.

۱ نظر

ناصر ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

پنل یا صفحه نمایش تلویزیون ال جی oled یک اشکال اساسی دارد که خود شرکت در کاتولک تبلیغاتی و حتی فروشندگان کالا و نصاب های محترم ال جی به خریدار اعلام نمی کنند و آن اینکه بهد از یک مدت سایه لوگوی شبکه ها و بلندگو و غیره در رو صفحه نمایش می ماند(burn-in(
من تهیه کردم و با این مشکل مواجه شدم و بعد از ۲۱ ماه شرکت ۲۹ میلیون تومان جهت تعمیر هزینه می خواهدپیشنهاد میدم اصلا سراغ تلویزیون ال جی oledکسی نرود

نظر دهید