۱۷ دی ۱۳۹۸

امروز؛ روز درخشش ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2020

هر سال، برند پرآوازه ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES لاس وگاس جدیدترین فناوری‌ها و محصولات پیشرفته و لوکس خود از جمله خانواده ال جی سیگنچر را در معرض نمایش بازدیدکنندگان می‌گذارد.

نمایشگاه CES معمولا هر سال در ماه ژانویه و در لاس وگاس آمریکا با حضور برندهای مطرح از سراسر دنیا و استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان علاقمندی برگزار می‌شود که می‌‌خواهند مشتاقانه خود را به غرفه ال جی برسانند و با محصولات بی‌همتا و خارق‌العاده این برند مشهور جهانی از نزدیک آشنا شوند.

اگر یادتان باشد ال‌جی در نمایشگاه CES سال گذشته به شیوه‌ای متفاوت از مراجعه‌کنندگان و خبرنگاران استقبال نمود و از همان درب ورودی غرفه، با آبشار ال جی حسابی بازدیدکنندگان را غرق در فضایی با تصاویر و صدای شگفت‌انگیز کرد. آبشار حیرت‌انگیز و بزرگی که از الحاق چندین تلویزیون OLED منحنی تشکیل شده بود؛ پنل‌های OLED باکیفیتی فوق العاده‌ که چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کردند.

15_SIGNATURE_OLED_R9_Desktop

در نمایشگاه CES 2019، برای اولین بار ال جی از محصولی بدیع و نوآورانه‌ای رونمایی کرد که نظیر آن تاکنون در دنیا وجود نداشت؛ یعنی اولین تلویزیون رول شونده جهان. ال‌جی با رونمایی از تلویزیون SIGNATURE OLED R به همه مردم دنیا نشان داد که می‌تواند هر آنچه مردم دنیا در رویایشان می‌پرورانند را با واقعیت پیوند دهد و خواب‌هایشان را واقعی کند.

lg-88z9-beauty-100813021-large

از دیگر شگفتی‌های ال‌جی در نمایشگاه سال گذشته CES پرده‌برداری از اولین تلویزیون واقعی 8K بود. ال جی در این نمایشگاه با جسارت تمام ثابت کرد که تنها تلویزیون دنیا با کیفیت 8K واقعی همان محصولی است که خودش ساخته و کیفیت آن فراتر از استانداردها و الزامات ICDM برای ارائه کیفیت تصویر 8K واقعی می‌رود. به ادعای ال جی، هر آن چه با عنوان 8K در بازار عرضه می‌شود 8K واقعی نیست و کیفیتی پایین‌تر از 8K دارد.

و حالا امروز: ال جی بار دیگر در نمایشگاه CES 2020 

نمایشگاه CES 2020 امروز در لاس‌ وگاس کار خود را به طور رسمی آغاز می‌کند. هر چند روز گذشته، کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در حضور تعدادی زیادی از خبرنگاران مشهور از رسانه‌های برتر دنیا برگزار شد.

LG-CES2020-Press-Conference-01

در این کنفرانس مطبوعاتی، رییس و مدیر ارشد فناوری ال‌جی، دکتر آی.پی پارک، از چارچوبی برای آینده توسعه هوش مصنوعی سخن گفت که قرار است تجربه بشری را به طور کل متحول کند.

این چارچوب مفهومی ال‌جی همراستا با برند هوش مصنوعی LG ThinQ و نگرش آرزومندانه این برند برای تحول در تجربه روزانه مردم از طریق اتصال تمامی جنبه‌های زندگی مشتریان به شیوه هوشمندانه خواهد بود. (در مطالب آتی، مشروح کنفرانس خبری را در اختیار شما خواهیم گذاشت.)

LG-CES2020-Press-Conference-03

از امروز تا 11 ژانویه، بازدیدکنندگان می‌توانند از محصولات جدید و نوآورانه ال‌جی در غرفه اختصاصی این برند واقع در مرکز همایش‌های لاس وگاس CES 2020 بازدید کنند.

منتظر اخبار جدید وبلاگ ال جی از حضور پررنگ و متفاوت ال جی در نمایشگاه CES 2020 باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید