۱۹ دی ۱۳۹۵

عنوان “بهترین ابتکار” برای ال‌جی G5 و ال‌جی V20 از نمایشگاه CES 2017

انجمن فناوری مشتری (CTA) عنوان “بهترین ابتکار” در بخش تلفن همراه و لوازم جانبی را در نمایشگاه CES 2017 به دو دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار و منحصربه‌فرد ال‌جی با مدل‌های ال‌جی V20 و ال‌جی G5 اهدا کرد.
ال‌جی G5

ال‌جی G5 گوشی هوشمندی با طراحی جدید است که نه تنها بدنه باریک و فلزی دارد و باتری جداشدنی آن به صورت کشویی تعویض می‌شود بلکه از طراحی ماژولاری برخوردار است که تجربه بی‌نظیری از یک گوشی هوشمند ارائه می‌دهد. ال‌جی G5 با دوستان ال‌جی، مجموعه‌ای از دستگاه‌های همراه، کامل می‌شود و می‌تواند تبدیل به یک دوربین دیجیتال، پخش‌کننده های-فای و چیزهای بیشتر از این شود.

ال‌جی G5 با بدنه فلزی شیک و باریکی قاب گرفته شده و باتری کشویی خالی آن به راحتی و در کسری از ثانیه قابل جدا کردن و جایگزین شدن با یک باتری پرشارژ است. این گوشی هوشمند از تمامی تجربیات بصری مدل قبلی خود، ال‌جی G4، پا را فراتر نهاده است.

علاوه بر این، آنتن عایق درون بدنه نامرئی شده است؛ بدون اینکه تأثیر منفی در ظاهر یکپارچه بدنه فلزی G5 داشته باشد. طراحان ال‌جی ایده بدنه فلزی را با افزودن لبه براق برای تضاد بیشتر و گرفتن راحت‌تر در دست بک گام به جلو برده‌اند.

ces-innovation-award-2

ال‌جی V20

ال‌جی V20، جدیدترین تلفن هوشمند سری V  که بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد، امکانات جدیدی شامل Steady Record 2.0، Hi-Fi Quad DAC، ضبط صدا با کیفیت اچ.دی (HD Audio Recorder) و لنز واید برای دوربین‌های پشت و جلو دارد که بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهند. این اولین تلفن هوشمندی است که سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و برنامه کاربردی جست‌وجو در تلفن هوشمند Google In Apps از پیش روی آن نصب شده است.

سری V ال‌جی مجموعه تلفن‌های پرچمدار پیشرفته و مرغوب ال‌جی است و برای کاربرانی که بهترین تجربه صدا و فیلم را می‌‌خواهند طراحی شده. ال‌جی به مشتریان V10 توجه کرد تا پی ببرد آنها چه می‌خواهند و چه نیاز دارند. در نتیجه، تشخیص داد که V20 باید برای راویان داستان طراحی شود؛ برای هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، هر کسی که تجربه‌ای برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارد.

ال‌جی G5 و ال‌جی V20 هم اکنون در بازار ایران هستند و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل به فروش می‌رسند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید