۱۹ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره زمستانه ال‌جی موبایل

جشنواره ال‌جی موبایل برای تلفن‌های هوشمند و جدید ال‌جی آغاز شد.

برای شرکت در جشنواره، کافیست به یکی از فروشگاه‌های ال‌جی موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید و یکی از تلفن‌های هوشمند و منتخب ال‌جی در جشنواره را بخرید.

ال‌جی K8، K10، X Power، Stylus 2، G5s و V20 از مدل‌های برگزیده در جشنواره زمستانه ال‌جی موبایل هستند که می‌توانید بر حسب نیاز خود انتخاب کنید.

photo_2017-02-07_09-11-19

این جشنواره فقط در روزهای 20 و 21 بهمن ماه برای مدل V20 و G5s و از 18 تا 21 بهمن ماه برای سایر مدل‌ها در فروشگاه‌های ال‌جی‌موبایل برگزار می‌شود. برای دریافت هدایای خود می‌توانید به فروشگاه‌هایی که فهرست آن در ادامه آمده مشاهده نمایید.

شرایط دریافت کارت هدیه:

ارائه اصل فاکتور مهر شده به تاریخ روز، همراه داشتن کارت ملی، کارت گارانتی دو ساله ال‌جی و جعبه گوشی الزامیست.

در هنگام تحویل کارت هدیه، گوشی فعال و جعبه گوشی پانچ می‌شود.

photo_2017-02-07_09-11-26

۷ نظر

حسين ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

چند روزیه کانال تلگرام ال جی ایران فعال شده و بیشتر اخبار ال جی رو روزانه منتشر میکنه کسانیکه وقت ندارن با آسایش و راحتی بیشتری میتونن از اخبار ال جی با خبر بشن

ر ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
من یه گوشی از سایت دیجی کالا خریدار کردم،وبا مدارک لازم به نمایندگی که در شهر ما از طرف شما معرفی شده مراجعه کردم،اونجا به من گفتن چون شما از یه فروشگاه اینترنتی در تهران خرید کردید و از فروشگاه های شهر خودمون خرید نکردید،به همین خاطر جایزه در شهرستان به شما تعلق نمی گیره،به معنای واقعی پشیمون شدم از خرید گوشی!!!

ناشناس ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام لطفا مدت جشنواره را تمدید کنید

هادی ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

متاسفانه جشنواره های ال جی در زمینه گوشی های همراه خیلی ناکارآمد و غیرقابل دسترس برای خیلی مشتریان شده. و بازار هدف فقط گروه خاصی هستند.

ر ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

بیشتر میشه گفت کلاه برداری هستش،برای فروش بیشتر وگرنه من که خرید کردم،با تمامی شرایطی که هم گفته شده بود مطابقت داشت خریدم،تنتونستم جایزه ام رو دریافت کنم

ابولفضل ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام هدیه ش را کی میدند

احسان ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
لطفا مدت جشنواره را دوباره تمدید کنید . خواهشا

نظر دهید