۱۴ تیر ۱۳۹۶

بلندگوی همراه ال‌جی PH2؛ زیبای مقاوم

جدیدترین بلندگوی بلوتوث ال‌جی الکترونیکس مدل‌ PH2  صدایی ایده‌آل برای انواع محیط‌های داخلی و فضای باز به منظور غوطه‌ور شدن در صدا فراهم می‌کند.

آنهایی که برایشان همراه بودن و دوام بالا در اولویت است بلندگوی PH2 ال‌جی را انتخاب می‌کنند. این بلندگوی جمع‌وجور با وزن ۱۶۷ گرم که در برابر پاشیدن آب مقاوم است برای ارائه صدای باکیفیت برای کاربرانی که فعال و پرتحرک هستند طراحی شده‌ است.

بلندگوی چندکاره جدید ال‌جی برای هر چیزی که ممکن است کاربران بر سر راه آن بیندازد آمادگی دارد و برای مشتریانی که می‌خواهند از فضای آزاد لذت ببرند ایده‌آل است.

بلندگوی PH2 یک بند برای اتصال دارن که خیلی راحت در سطوح متنوع برای افزودن به قابلیت حمل و نقل آسان به بلندگو وصل می‌شود. باران و پاشیدن قطرات آب دیگر برای این بلندگو مشکل به حساب نمی‌آید زیرا در برابر آب مقاوم است و در نتیجه می‌توان آن را به هر مکانی برد.

این بلندگو با خروجی صدای یک‌طرفه و ۳۶۰ درجه و Bass Boost (تقویت صدای بم) صدایی واضح و شفاف را در هر مکانی ارائه می‌دهد. چراغ‌های LED اعلان و باتری بادوام برای PH2 تا ۶ ساعت قابلیت همراه بودن و استفاده را بیشتر می‌کند تا این بلندگو انتخابی مسلم برای مشتریانی باشد که سبک زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید